December Bebis 2010 :)
Ja han har alltid varit men morsgris !! varför inte bara aceptera att hans mamma är en idiot (uräkta) men jag har alltid varir svarta fåret !!
Sen att hon är vågar tvinga sig med på min/våran förlossning .....
Men jag har sagt fett NEJ till henne.
Jag ORGRAR mig att jag flyttade dhit till Dk jag skulle ha lyssnat på min mamma ...
Varför JA varför lyssnade jag inte...
Ärligt talat har jag tänkt och partat med min mamma att jag tänker spara pengar i smyg och lämna detta skit men då kommer jag tycka synd om sambon men varfr ska JAG aceptera detta detta e ju bara en jävla skithåla o ha henne i närheten
Men inte ska du väl tänka i dom banorna, då måste du ju prata med sambon och förklara hur de känns och vad du tänkt och få honom att förstå och sen är de ju upp till honom att prata med sin mamma och lugna ner henne....
min svärmor sa att hon skulle vara de första att se bebisen på BB när vi hade fått den.. men jag sa att de inte gick för de är besöksförbud på BB nu pga RA-viruset eller vad de nu kallas.... Men då hade ju jag glömt att hon jobbade på sjukhuset! (dummer)
Så hon förklarade att hon kommer in på BB utan problem så de var ingen fara!
MEN HERRE GUD!
Nä sa jag så de kan ju hända vad som hellst på en förlossning, så vi får helt enkelt se hur jag mår och hur jag orkar med innan någon får koma och träffa mig och bebis.... det där ska man ju själv bestäma!
Sambon som inte varit med om detta förut tyckte ju att alla som ville skulle vara med på själva förlossningen! hahahahahaha
Då var jag ju som tvungen förklara att de BARA skulle vara han och jag och kanske MIN mamma.
(min mamma var med på förra förlossningen)......
Hon säger vad jag får äta och inte äta och att jag ska gå mycket och all massa, men jag har bestämmt mig för att vara hård redan i början eftersom jag vet hur hon är så hon ska inte få sätta sig på mig,
längtar