s89 skrev 2010-06-19 12:41:33 följande:
Okej, så pass

Mysigt ! Ja det hoppas jag med att jag får. Vore underbart! Längtar tills man börjar känna dem riktiga sparkarna,... hihi.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram
ja de är hur mysigt som helst...gör ja med och sen tycker ja de är så fränt när man kan buffa på magen och bebis sen sparkar tillbaka...
är bara bra med mig...för bra...har inte känt nå jobbigheter denna gång. med sönerna har ja mått piss nästan hela tiden och då har de berott på illamående och foglossningar. så nu hoppas ja på en superbra grav.
hoppas allt är bra med dig och magen med,
linn78 skrev 2010-06-19 12:44:00 följande:
The unknown: hur mår du idag? Har du pratat med någon?
Mopplis: Ni också? Hoppas det löser sig för er...
In i v 17 idag!! Tiden går så himla snabbt jämfört med första gravven. 2 veckor kvar till RUL. Jag tycker mej känna rörelser men dom är liksom för högt upp, strax över naveln. Och dit når ju inte ens livmodern förrän efter v 20 så det är nog fortfarande tarmarna som spökar
Min foglossning har under de senaste dagarna blivit sämre också, hoppas hoppas hoppas att den inte blir så kass som sist, vi har ju en flytt i slutet av augusti att klara av.
jag ursäktar än en gång gårdagens inlägg, jag är ingen "bråkkärring" i vanliga fall (är inte ens speciellt aktiv i trådar) men har som sagt varit i samma trådar som 2barnsmamma innan och vet precis hur hon är och dessutom så svarade jag från början bara på detta ang RUL och TUL. Men hon tål tyvärr inte att man säger emot och detta är ju ändå ett diskussionsforum där man ska få säga vad man vet, tror och tycker eller?!! Jaja, over and out
ja de förstår ja men ja kan tycka att man kan försöka strunta i sånna dumheter. sen om den andra personen inte kan ta de är de upp till den. är ju så tråkigt att de ska vara sånt tjafs i en tråd där vi ska försöka stödda och finna till för varandra.