Sandragumman skrev 2010-07-11 12:44:01 följande:
tillbaka i gemet....
jag har en fundering om någon annan kännt som jag i svanskotan.
Jag har ont i den när jag sitter och om jag suttit ett tag och ska byta ställning eller resa på min så gör de otroilgt ont!
Men samtidigt så orkar man ju inte stå hela dagarna heller.....
Till sist blir de att man halvligger när man "sitter" och ändå gör de ont....
käner någon igen sig och vet varför?    så irriterande bara!
Nu måste jag klippa gräsmattan lite så vi höres till kvällen!'
Yes, samma här, haft sen vecka 6 ungefär. Sjukt störande. Dock har jag det inte varje dag utan det kommer och går lite, vilket är tur. Men ont gör det!
ludicrous skrev 2010-07-11 13:11:47 följande:
Hejsan alla! Nu är jag här på mitt rätta nick! Så TheUnknown är då jag då..,för er som e gravidsnurriga i huvet ;DJag fick ju 1/1 på UL, så då ligger vi ju precis lika = ) är i 15+2 idag.
Även att jag har i januari så hänger jag kvar i tråden, kan tänka mig att det ploppar ut ungar i januari också härifrån =)
Ja, precis. Det är ju rätt vanligt att man går över tiden så det finns garanterat några som föder i januari här. 
Emelle skrev 2010-07-11 13:18:33 följande:
Sitter på jobbet och svettas ihjäl. Älskar värmen och lider aldrig annars med  nu börjar tom jag få huvudvärk och känna att det räcker.
Kan ni andra sova bra om nätterna. Jag är sååå varm och nu har jag fått börja bulla upp med kuddar mellan knän osv för att ligga bra med magen och bara det gör ju en genomsvettig när man ska byta sida osv...
Bada gör jag så fort jag fr chansen. Har aldrig badat så här mycket någon sommar. Är livrädd för UVI, men det går ju inte att härda ut annars.
Åh gud, kunde varit jag som skrev det där. Allt stämmer minus att jag inte jobbar och jag inte är rädd för UVI men annars så  

Det är den där ökade blodvolymen som dummar sig och gör en varmare än vanligt tror jag. Och tydligen ska man ju bara få mer blod så jag tackar gudarna att jag inte kommer vara höggravid på sommaren. Jag kanske kommer vara normaltemperatur denna vintern istället för att frysa ihjäl som jag gör annars.