December Bebis 2010 :)

Så himla underbart!! Svårt att få en bra bild av krabaten då den sprattlade hej vilt därinne, Blyg var h*n med handen för ansiktet hela tiden. Men allt såg bra ut. Nu känner jag mig lyckligare än någonsin!

Har UL den 27 juli, men då har vi ju de roliga kvar ett tag till

Något att se fram emot.
Har verkligen ont av värmen.. Orkar inte göra någonting och svullnar upp som en padda. Som jag redan är.. Ack, vilka problem man har.
Idag jobbar jag till 14, sen ska jag hem och slappa som jag gör bäst nu för tiden, sen är det middag hos päronen haha.. Tråkigt att äta själv nu när karln är i sthlm o jobbar i veckan.. Längtar sååå till fredag..!
Och jag håller med om att det är skönt att få bort det där kvalmiga. Jag var tvungen att ta av min förlovningsring för det blev lite tight. Fortfarande är den av.
Ska och hämta ut ett paket med babyvakten jag beställde som kommer idag. Är såå skoj att skaffa saker till bebis. I veckan bör också vagnen + babyskyddet dyka upp, + bärsjalen.
Lill* vännen därinne gav mig en liten spark lite nedanför naveln igår kväll. Myyys! Längtar tills man börjar känna mer rörelser, mera regelbundet... tänk att i alla oss bor det små under, som kommer bli världens finaste bebisar och utvecklas till helt egna individer och människor. Det är stort!
Jag har verkligen inte ändrats i den frågan. Vill ha allt sött som går, helst varje dag! Tur att man har lite självdisciplin i alla fall, haha!