Emelle skrev 2010-07-15 18:52:24 följande:
Tack 

Ja fram tills nu har jag inte riktigt kunna glädja mig åt detta som så många andra här i tråden. Jag är ju MINST lika glad som er, om inte mer. Men rädslan att mista ännu en graviditet har varit större än glädjen. nu känns det bättre, men bra NUPP och sprakr varje dag. Men det är inte för inte som jag inte hört till de som skrivit mest här i tråden. Hoppas jag kommer bli mer och mer aktiv nu efter RUL som känns som ett av de viktiga stegen att sluta oroa sig och börja känna endast förväntan och glädje!
Jag förstår det. Eller, jag tror jag kan föreställa mig snarare. Jag hoppas du kan få slippa den värsta oron och bara njuta. Lite oro känner nog de flesta och det är ju inte så konstigt!
Men ni kommer få en fantastiskt fin liten bebis i december och den kommer vara perfekt, för det kommer alla våra små vara. De finaste bebisarna i världen helt enkelt!
Emelle skrev 2010-07-15 18:53:22 följande:
Lycka till med körkortet också såklaArt!! 

Tack kära du  

3 barns mamma84 skrev 2010-07-15 18:57:48 följande:
Moma:
Tack gumman så mkt 

ja du kommer vara höggravid magda haha men se till att ha grav bälte när du kör bil det blir bättre för magen då oxå 

Detta ska vi skaffa till MIG nu när vi får en bil hehe finns tag på alla baby butiker 

Emelie:
hehe vi 2 är i vecka 18 idag HURRA för oss 

Nu måste jag fråga alla gäller er alla hoppas någon svarar och gör mig TRYGG !!!
Igår började detta när jag var på jobbet och ja ''stressade'' jobbar ju på ett äldreboende ..
Alltså jag började få piss ont i ryggen som värk i ryggen och molande värk i magen det vara llt mer jobbbigare och försvan sen efter några timmar när jag sen fått ta det lugnt.
Sen började jag få hål aj som om man druckit massa massa vatten och ska gå ''fort'' men nu handlade detta inte om detta utan det bara kom har haft det innan med sonen 08 men det var väl normalt sa bm då ..
Och idag har jag haft MOLANDE värk och lite som sitter i ryggen med 

vad är detta ??
Vi hade också en VILD sex igår så jag hoppas inte det var något farligt men kan inte råka över att ajg är så kåt nu herregud det ända jag tänker på är just hahaha ja ni vet 

Så bebisen blev väl också mörbultad igår när den gav mig VÄRSTA sparken från hjärtat sin hahaha 

Men ska jag vara orolig ?? det e bara 1 vecka kvar från o med imon när vi ska se Anonymisen ..
Ja jag ska skaffa det tänkte jag. Inte så skönt att trycka ner bältet under magen varje gång man åker bil. Inte lika säkert heller för den delen. Höll på att vinna en auktion på tradera för bältet men glömde av tiden så jag förlorade det