December Bebis 2010 :)
Ja jag har en multi tech, Anton trivs och gillar att han får sitta upp ordentligt. Men jag har än så länge inte åkt så långt så jag vet inte hur den är att sova i.
Har inte Nova suttit bra i den?
Ja jag har en multi tech, Anton trivs och gillar att han får sitta upp ordentligt. Men jag har än så länge inte åkt så långt så jag vet inte hur den är att sova i.
Har inte Nova suttit bra i den?
Anton skrek större delen av natten igår. Jag är inte alls van vid det för det brukar bara va gnäll och räcka med nappen men nu var jag tvungen att ta upp honom flera gånger och jag fick inte lägga ner honom. Han sov lite mellan gångerna men inte mycket, efter 5 sov han hyfsat och vaknade pigg och lycklig som vanligt vid 7.40.
Jobbigt när man inte alls känner igen sitt barn.
Inatt var det bättre, vaknade några gånger och pratade men inget gnäll och skrik :).
Jag har en takfläkt och han sover bättre när den är på, jag tycker det blåser för mycket på honom och att den låter men jag har fått ge efter:)
Efter 18 kg, är det dags att vända framåt då eller? I affären sa dom vid 4 år men barn är ju olika stora
Byta bajsblöja mitt i natten är ju ingen dröm:( konstigt. Anton har inte heller bajsat på natten på väldigt länge, inte ätit på natten heller ( bara tiiiidigt på morgonen..) men inatt har jag en som åt både kl 2 och 5. Dessa kids alltså... :P
vilken sömntute-Elliot :)! 15 timmar med mat och bajspaus var inte dåligt :)
Anton vaknade och gnällde 4 gånger mellan 12-2 sen fick han ny blöja och mat sen vaknade han en gång i timmen till 5 när han fick mat igen sen gnällde han några gånger till han var helt vaken 7.45 och hade världens tungaste kissblöja så det var kanske inte så konstigt att han gnällde.. Roligare nätter har man ju haft.. Han är väl på väg in i nästa fas nu.
8 månader blir han idag!
Anton kryper inte heller, han rullar, snurrar och krälar och tar sig fram till saker om det inte ligger för långt bort för då är det inte värt mödan ;). Men han har iaf börjat tycka det är kul att röra på sig så snart kommer han väl krypandes :)
Inga tänder hos Anton heller och verkar inte va några på gång, men tugga går utmärkt ändå :)
Vilken glad skit;) Så söt!
Jag var på RUL 19/7 och hamnade då i v 19, blev flyttad från 20/12 till 17/12 :). Så overkligt att det var Anton man såg där inne