December Bebis 2010 :)
Har i veckan fått veta att doms ka varsla på jobbet så här är det inte så vidare muntert för vi jobbar ju på samma ställe min sambo och jag så vill det sig riktigt illa står vi utan jobb i höst. Helt sjuk efter att ha haft fast jobb i flera år så ska dom sparka folk JUST när det är som sämsta läge för oss. Nytt barn, mer o mer sugna på flytt från radhus till villa och så vill vi ju gifta oss inom en relativt snar framtid...då vore det liksom bra med jobb = pengar...
Jaja, nu ska vi inte ta ut något i förskott, men jag blir trött så in i helvete på att gå och vänta kan jag säga.
Sista dagen i v. 11 idag.
12 i morgon och sen bara en vecka tills vi är ute ur det farligaste.
JAg äter så jävla mycket mat och frukt och fika nu så jag lär ha gått upp 2 kg till!!
VAR ska detta sluta???
Skönt att illamåendet börja släppa de gör mitt med nu,bit för bit..och e i v 13. Radhus?? trodde ni bodde i hyresrätt?? Kan ha missuppfattat
majmamma: grattis till huset!! Vi ska och skriva kontrakt på försäljning på vårt hus imorgon, har hittat ett större vi ska köpa istället. Det känns skönt att hinna flytta in och hinna fixa en del innan bebis kommer!
Emelle: usch vad tråkigt med jobbet!! Hopaas de behåller er bägge, inget kul att gå och fundera på sånt under grav... Ang vikten vägde jag mej i måndags, +4 kg så det känns mindre kul. Jag gick upp ca 20 kg med sonen och tänkte att jag skulle försöka hålla det lägre nu MEN jag tänker hela tiden att; -Äsch, det kan jag gott unna mej nu när jag går här och ska bli tjock ändå=) Så med den inställningen lär det bli 20 kg denna gång också, hihi... Men jag känner att jag vill kunna njuta av det jag är sugen på under gravven.

Sambon filmade lite oxå på skärmen