December Bebis 2010 :)
Ah vad skönt!!! Du som var sa orolig! slappna av nu! :D
Ska du lägga upp bilderna pa bild sidan?
Nu har jag äntligen lagt in bilderna på våran bebis från NUPP i går!
Emelle: så jobbigt 
  Hoppas de hjälper med tipsen du fått!
NhjärtaD: e inte sugen på något alls på kvällarna,e typ mätt efter o ha ätit hela dagen,hehehe! Får se hur länge de håller i sig 

Sjukt sugen på gröna äpplen i varje fallen! Du då?
Ni som berättat på ert jobb att ni ska ha barn??
Hur berättade ni? Hur gick ni tillväga?
E skit nervös inför o behöva berätta på mitt jobb,lixom hur säger man?? hehe!
Hej igen,
Först tack för alla varma tankar idag! De har kännts! Blir alldeles varm när jag tänker på er i tråden. (Förlåt för att jag "spammar" er!)
Ännu en känslofylld dag idag. Märker att mina känslor inför vårt MA mer och mer kan liknas vid ilska. Men det är kanske bättre än uppgivenhet?
Läkaren ringde idag och sa att de med all sannolikhet tror att allt är borta... men om jag skulle börja blöda extremt mkt så ska jag ringa. De kommer också att skicka en remiss så att de kan kolla upp det myom som ligger i klinch med den graviditet som en gång var. De beskrev det som att myomet liksom grävt in sig i graviditeten och har liksom buktat in sig i livmoderhålan. Myomet var 3cm och fostret 2cm. Lätt att räkna ut vem som vinner en sådan match. Hoppas nu att specialultraljudet gör att de bedömmer att det ska tas bort. Jag vill ju verkligen ta bort det, men de säger att det måste vara "medicinskt försvarbart". Jag är villig att göra nästan var som helst för att bort det. Är det en fråga om skattemedel, så får jag väl ta ett lån...
Nu har jag precis kommit hem efter att ha träffat en vän som just fått barn. Det gick bättre än jag trodde och jag lyckades hålla masken. Men jag fick gå in flera gånger på toaletten och gråta lite under tiden och innan jag ringde på hade jag pepp-talk med mig själv.
Men det finns ljus i tunneln. Än så länge är det värmeljus, men ni ska veta att ni är några av ljusen. På torsdag ska jag träffa dig Minifer! Längtar! Och på torsdag ska jag på en FL-dejt med en tjej som också varit igenom missfall. Ska bli spänande och träffa henne live och kunna prata av sig.
Hoppas det var ok att  jag "spammade" er lite med info om ännu en jobbig dag för mig? Vill ju inte komma in och "sänka" tråden med mitt negativa humör! Längtar mig bort när jag läser om era planer och glädje inför det som snart komma ska! När jag läser i tråden känner jag att det finns hopp om livet!
Miljarders miljarder med lyckokramar till er alla!