December Bebis 2010 :)
Jag har inte fått nej men jag har inte frågat häller. har get innan till mina två utan att någon sagt och gjort något. jag vet iaf att honung jordgubbar jordnötssmör att man inte ska ge ..
Jag har inte fått nej men jag har inte frågat häller. har get innan till mina två utan att någon sagt och gjort något. jag vet iaf att honung jordgubbar jordnötssmör att man inte ska ge ..
Elias hade ju ett paus med bara välling men älskar han maten och äter sig mätt . De e viktigt och ge mat i lagom mängd och se till att dom somnar med mätt mage. Elias väger minst över 10 g nu och tror han tagit på sig några g på 2 veckor
och man såg direkt att han tagit på sig på dom unka veckorna
Ingen vanlig dag idag utan Elias 7 månads dag idag hurra hurra hurra
Idag är det bara 5 månader kvar och vår Elias blir 1 år
Hahaha efter många ba-ba-ba prat från elias i sin säng medans jag ligger i min säng så snurrar mannen i sin säng från huvud sidan till tvären och ligger där och myser med sina fötter och snackar med sig själv medans jag ligger här mig mig själv och små fnissar tyst
har märkt nu att han snurrar runt på golvet med han ålar och snurrar runt hela tiden och tar sig till saker och snurrar runt
Så mkt saker som händer här han hobby är flygsmällan med och svervetter och handdukar att snutta på
och krypövningarna är på topp och vill lufta huvudet hela tiden och ta sig upp med kroppen till sitt men än är det en lång bit att nå
han precis ta in kläderna från tork när regnet ÖSER ner från himmlen !! jag gillar inte regn vi hade fin väder i några dagar men som sagt sommaren regnar bort

åååh