Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ÄlskarNova skrev 2011-07-14 14:46:02 följande:
    nej, kolik vill jag inte få det till då det inte stämde med "symptomen". Men ont i magen har han haft väldigt ofta..

Jo, det är väldigt jobbigt och har alltid varit. Visst är han glad emellanåt, men det har alltid varit så man får underhålla honom för att han inte ska börja skrika. Lämna rummet är ju bara att glömma
    Sen är han nog väldigt frustrerad av att han inte kommer dit han vill. Han kan bara snurra runt som visarna på en klocka änsålänge. Men han har mkt spring i benen och hoppar gärna. Syns att han gärna skulle springa omkring bara han kunde. Så jag hoppas att det släpper lite den dagen han kommer på hur man ålar och kryper.
    (Han är ju rätt tjock så det är ju kanske svårt för honom )

ja det e svårt med det när barn har lite svårt med magen och så lessna när dom försöker förklara att dom har ont likom.
    men hoppas det snart blir bättre för er och honom.

Haha ja så e det här med snurrar runt hela tiden och tar sig fram och krypställningen är på topp jag hjälper honom ganska oftast med ''lär'' honom haha men han blir bara arg då
    Han e stor här med min guldklimp han väger väl nu ca 10 , något och är iaf 70 71 cm enligt då vi vägde honom och mätte honom här hemma
    Han äter banne mig som en häst.
    Idag åt han 2 dl vatten + 8 skoppor gröt + 120 ml välling efter det herrejösses sen är han mätt       
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-07-14 17:04:05 följande:
    Elliot rullar eller snurrar runt. Försökerta sig upp i krypställning men det går sådär haha.

Alltså jag håller på att bli tokig! Det kliar och kliar där nere, kan inte ens sova på nätterna!! Hoppas den jäkla tabletten hjälper snart för jag har lust att ta sandpapper och klia med snart!

Ta olja
  • 3 barns mamma84
    jessi: vad tråkigt eller ? men hur vissade testet innan då ?
    Jag fick + - + + när jag väntade elias .. 

Älskarnova: vad har hänt din miss ? 

Nu sover lias pojken ja hans smeknamn hihi (har ni smeknamn) ??
    Här är det iaf Lias och fisnisse kissnisse och bajsnisse    
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2011-07-14 21:56:59 följande:
    testen har visat + -
    Var i BIM ?
    Jag fick svagt + Bim-6 med testlagret
    Sen neg på Cb Bim-5
    Sen svagt + Bim-3
    Sen svagt + Bim+3
    Sen vagt + Bim+6     
  • 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2011-07-14 22:49:38 följande:
    Nu har vi precis kommit hem från semstern Ska läsa igenom alla sidor jag missat i morgon när jag är lite piggare!

Jag ska inte bli trebarns mamma I söndags fick jag jätteont och började blöda och det håller fortfarande i sig så blev ingen bebis för oss Gråter  Har varit jätte jobbigt att vara borta och hälsa på folk och försöka vara glad och trevlig hela tiden...
    HjärtaBeklagar gumman
  • 3 barns mamma84

Moma: okej du är som jag jag vill ha en till men fan om jag nu skulle bli gravid skulle ja få panik. Men vi har ej skydd men vi försöker inte häller.

• 3 barns mamma84

Näh det har jag inte sagt då jag inte kan ha dom i spiral här kostar 1500kr ej billigt.

• 3 barns mamma84

Om det skulle bli så blir det jag är en vuxen människa tar Mitt ansvar vad det än blir.

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2011-07-15 20:11:25 följande:
    2barnsmamma: Sambons och min älsklingskisse blev påkörd i tisdags kväll Gråter Vi hade 3st katter (en som jäklas med oss jämt och kissar inne och 2syskonkatter-det var brorsan ev dessa som dog) 
    Det är så jäkla sorgligt och jag har gråtit och gråter då och då när jag tänker på honom. Som tur var dog han direkt och de som körde på kom och sa till när de listat ut vems han var så vi kunde hämta honom och begrava honom i skogen intill oss. Lilla älsklingen! HjärtaKatt

Beklagar stort jag vet hur det är äns katter är som sina barn jag har 2 st här hemma själv + kanin.
    Det är så himla jobbigt.
    Vet ni vem som körde på katten ? var han försäkrad ni kanske borde göra något ?
    Stort kram till er och missarna som nu finns kvar.

Katt{#emotions_dlg.flower}HjärtaGråter    
Svar på tråden December Bebis 2010 :)