LillSnurr82 skrev 2011-08-12 23:14:33 följande:
2 barnsmamma: jag röker också och kanske är gravid, för tidigt att testa än. Testa dock i dag på em urin men visa inget ( eller jag ser ju alltid spökstreck, men inget jag kan lita på) vet inte exakt när jag ska ha mens, antingen är jag på bim-3 eller bim-9 i morgon. Ska testa i morgon bitti tänkte jag, visar det inget så ska jag försöka vänta en vecka med att testa igen. Så fort jag blir gravid kommer jag sluta röka om jag inte hinner sluta innan. Dumt av mig att börja igen, sluta ju faktiskt röka långt innan Agnes blev till.. Men men får väl skylla på att jag varit ensam i sommar och börja röka i tristress över det om man nu får skylla på nåt och det får man kanske inte... Ska i alla fall sluta igen så fort sambon flyttar hem igen i nästa vecka för han gillar inte att jag röker igen..
Gumman !!! ett + är ett +
jag jag måste oxå sluta då .. har redan passerat bim nu så jag vågar inte testa .. nu vet jag inte om mensen är R eller O så jag väntar tills 22 och testar mig då.
Men känner mig så DUM som röker om jag nu skulle vara gravid så är jag redan i vecka 6 !!
Men jag känner att jag likom depar min nervösitet och väntar o väntar ..
Håller tummarna i morgon om ett + kommit skicka till mig hahaha så kan jag ta över
Puss o kram och sovgott