linn78 skrev 2010-06-18 22:10:09 följande:
vill inte ens svara på detta men kan inte låta bli.
Vad är det som säger att Dk är bättre än sverige? Du har inte ens bott där i ett år och har aldrig fött något barn där innan. Sen att du inte fattar bättre själv ang RUL och TUL så tycker jag bara synd om dej... Lycka till, hoppas din förlossning i Dk blir precis så himla bra som du själv tror. Jag vet nämligen att dom har samma rutiner i Dk som i Sverige just ang förlossningar. Jag har valt att ignorera dej i andra trådar eftersom du inte vet hur man för en diskussion och är allmänt otrevlig i alla trådar så fort någon säger något du inte gillar, så jag väljer att ignorera dej här också.
Ursäkta alla ni andra för dessa inläggen, jag menar absolut inte att vara otrevlig här men har hängt i samma trådar som ovanstående länge och vet hur hon är. Ni kommer själva att märka det så småningom. Hoppas jag får fortsätta skriva här för jag vill gärna hänga kvar med er andra...
Självklart tänker jag inte ignorera detta inlägg då jag själv vet vadå jag är fortfarande gravid med tredje barnet och gått genom 2 graviditeter innan

tror det iaf om det inte är en dröm jag haft i 5år och snart 2år med sonen ..
Jag och sambon pratade med barnmorskan (jormore) ja ja det är tul och jag vet vad Vul är och Ul är och Rul och Tul är jag är inte en förstföderska och MÅNGA förstföderskor vet detta oxå vad edt är som skilljer.
Men nu är det så att du tror att du har rätt men sorry alla kan inte ha det rätt alltid.
Hur vet du att jag inte trivs här ?? skulle vilja veta verkligen.
Varför skulle jag inte ?
Jag har hus man barn gravid jobb och allt jag vill ha.
Jag har råkat bott här i 10 månader så oj ??!! tiden går fort va
Alla sorry men jag lämnar inte tråden då jag har hängt med länge bland er men jag tänker inte vara till folk jag inte bryr mig om!
Så
Linn jag lägger ner jag tänker inte änns vara få dina inlägg och ignonerar dina innlägg nu och går vidare med mina vänner.