December Bebis 2010 :)
Jag tar ett snitt eftersom lilla bebis är i säte!
Imorgon får jag veta dagen då jag blir 2 barnsmamma! (om inget skulle hända innan då såklart)
Grattis Viktoria
Tvåblir3: stort grattis 
Selina - stort grattis!!!
Vi har varit på Ikea idag och återlämnat spjälsängen. Istället ska vi sätta ihop dubbelsängen med en enkelsäng så vi får en jättesäng att dela på - mannen, sonen 1 år, lillan och jag
Igår fick jag regelbundna förvärkar i badet. Det brukar ju vara tvärtom - att sd går över när jag badar. Men dessa höll i sig i ca en timme. Tyvärr slutade det när jag klev ur badet 
Delifi - så skönt att hon vänt sig rätt
'
Har du tittat på Graco vagnarna ännu? Vi hämtade vår idag, och det är ju inte mycket att köra med nu när det är snö, men det visste vi ju eftersom det är en budgetsulky (vi har två vagnar till). Men den är fin och vi känner oss nöjda ![]()
Önskar alla en skön fredagkväll med mycket mys och lite krämpor
Här blir det soffan och Idol med barnen och ostbågar, mannen jobbar natt 
Jag hade HF för ett år sedan när sonen föddes. Jag hade inga symptom alls på dagen jag blev inlagd mer än lätt huvudvärk.
Hade ett morgontryck på 155/100 på BF-dagen och ringde in till förlossningen. Efter provtagning såg de att mitt Cyctatin C-värde stigit så pass mycket så det tydde på HF (var bara spår av äggvita). Jag fick stanna kvar, upplevde också blixtar då för första gången.
Dagen efter blev jag inducerad och sonen föddes dagen därpå.
Mitt BT hade då svajat i en månad och Cyctatin C-värdet konstant stigit, dock var det lurigt för jag hade bara spår av äggvita. Jag mätte BT och äggvita hemma varje dag.
Så även i denna graviditet har jag ett stigande BT och mäter därför BT och äggvita varje dag. Har hittills inte behövt åka in för kontroll, så inga Cyctatin C-värden har tagits.
Oj så tyst det var i tråden ikväll - är alla på förlossningen och föder? ![]()