Momalicious skrev 2010-12-15 13:24:12 följande:
Nu är jag uppe ur badet! Himla skönt att mjuka upp lederna lite och bli ren och fräsch.

Enda negativa är att kattungarna (som inte är så små längre, hela fyra månader) passade på att riva halva vardagsrummet medans jag låg i badet så det blir städning för mig nu. Åh så kul
Skönt att det inte bara är jag som klagar hehe. Men ingen har sagt att det är enkelt att vara höggravid!
Nu ska jag iaf föna håret och fixa till mig lite och sen ge mig på städning och lite lunch. Måste även ta tag i BB-väskan snart. Fattar inte varför jag har så svårt att få det gjort. Tycker det är skitsvårt att veta vad man behöver i klädväg, för allt beror ju på bebisen och så. Vill inte bara ta med mig kläder i stl 50 för tänk om han är större än så och vill inte ta med för lite ifall han kräks/kissar/bajsar och ja... Krångligt! Samtidigt vill jag ju inte ta med halva huset haha. Nåja, det ger väl sig. Man kan inte vara proffs på allt!
Fattar inte att du ens lyckas ta dig upp o ner ur ett badkar! Jag lyckades ju fastna i duschen för ett tag sen :P
Jo BBväskan e skitsvår.Tycker jag med. Sen har som tur är Willes Mamma avslöjat vad man får i BBväskan, o det är det bl.a. en body. Men just hur många och i vilken storlek är det ju så svårt! Jag har tagit med de flesta i strl 50, sen är det någon i 56. Är bebis för stor för strl 50 så har vi ändå nått att krångla på så kan sambon åka hem o hämta fler kläder sen. Har lagt ner 5 st kanske o några byxor o strumpor. Blöjorna kan jag tydligen plocka ur eftersom man får ett helt paket ;)
Jag har inte tänkt stanna så länge på BB, förutsatt att allt går bra såklart, så ja, bättre att ta med för mkt än för lite.
Till mig har jag packat ner gigantiska bindor, två amningströjor, sköööna strumpor, två amningsbhar, amningskupor eller vad det heter (sånna som suger upp mjölk) och mjukisbyxor. O sköna trosor såklart =)