Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2011-09-08 16:10:56 följande:
    Vi är nyss hemkomna från BVC. Idag var vår "lilla" kille 76 cm, vägde 10110 gram och hade ett huvudomfång på 46,4. Han ligger mitt på sin kurva utom längden där han hoppat upp en kurva :)
    Lång kille :) Anton var 72,5 vid 8 mån
  • Mama Jessie

Anton har också en fjärrkontroll att leka med, tar ut batteriet ur dvd-dosan :). Sen älskar han allt som sticker ut, på sin upptäcksfärd i hallen hittade han snabbt till telefonjacket och vägguttaget, himla kul att pilla där. Sladdar ska vi inte ens tala om, det är ju himmelriket ;). Leksaker är inte alls lika kul

• Mama Jessie

Ja datorn är väldans intressant, speciellt sladdarna som sitter i :)
    Anton var 15 g lättare än Tim vid samma ålder, lika lång, rätt så medelstora tror jag ;)

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-09-10 10:29:06 följande:
    Igår satte sig Elliot upp från liggande två gånger. Missade det båda gångerna. :p
    Jag missade också när han gjorde det dom första gångerna, helt plötsligt satt han upp liksom :). Skönt när dom kan bestämma själva om de ska sitta eller ligga och var nånstans ;)
  • Mama Jessie

Anton är inne i en härlig period just nu, han ser ut så här nästan hela hans vakna tid Solig
  • Mama Jessie
    snuttan23 skrev 2011-09-12 08:52:49 följande:
    Jaha då blir man 1 år äldre idag då, känns smått lustigt har knappt hunnit med och registrera att jag fyller år. Känns inte så viktigt längre, haha allt man tänker på är den lilla söta ungen man har och hur fort han utvecklas :)
    Grattis!
    Jag fyller år imorn :). Glömmer också bort det hela tiden
  • Mama Jessie

8.00 1 port gröt och frukt
    11.30 1 burk mat och frukt
    15.00 smörgås och frukt
    18.00 1 burk mat och frukt
    19.30 välling

• Mama Jessie

Anton firade mammas födelsedag idag genom att bli förkyld och drömma mardrömmar inatt. Från kl 20 igår till vi gick upp idag skrek han ungefär en gång i timmen och där emellan låg han och vred och vände på sig. Har aldrig varit med om en så jobbig natt, man vet ju inte vad man ska göra. Trött mamma idag!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)