Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

gwendylin skrev 2011-09-18 19:58:41 följande:
    Hur många gånger i veckan kan man ge korvgryta? (tänker på salthalten i korven...) Emil älskar nämligen det och han e ju lite kräsen ;)
    Tror inte det är nån fara, bara han inte endast äter korvgryta :). Om du lägger i nåt annat kött istället för korv äter han inte då?
  • Mama Jessie

Ja klart dom äter frukt, förutom socker är där ju vissa nyttigheter också men jag tillsätter inte mer socker i fruktmoset vilket var det jag reagerade på från början några sidor bak ;)

• Mama Jessie

jag ska göra korv stroganoff till Anton imorn, fanns ett recept i boken från bvc så då antar jag att falukorv är ok :)

• Mama Jessie

Man kan söka på typ twins in kitchen, såg den innan com hem reklamen la beslag på den. Så söta!

• Mama Jessie

Jag kommer ha overall och vantar och skor i vinter, även nu vill jag ha några skor så vi kan sitta ute och leka. Man kan ju köpa ett par stora skor, nån gång kan han ju ha dom och att dom är för stora nu gör ju inget eftersom han inte ska gå :). När det är dags för honom att börja gå köper mormor ett par riktiga skor

• Mama Jessie

Har en skaloverall och en fodrad jacka att ha i höst

• Mama Jessie
    Stronza simpatica skrev 2011-09-19 09:50:33 följande:
    Gomorron tjejer, i natt vakna vi av ett skyfall av regn, blixtrar och åska, super mysigt och idag skall det inte bli varmare än 26 gr:)).

I natt har knappt oliver hostat alls:), så skönt.
    Men vad är det jag ser, doken:((.
    Och här är det 12 grader :). Vad skönt för Oliver!
  • Mama Jessie

Här är mina overaller förresten, någon ville ju se bild :). En vinter- och en regn/vindoverall

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-09-20 16:09:50 följande:
    Åh, så käckt. Man kan buda med tradera-appen :) toppen ju!
    Älskar Tradera! Skrattande
  • Mama Jessie

Igår budade jag hem ett par Pax vattentäta vinterstövlar för 30 kr som han kan ha i höst/vinter när vi är ute :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)