December Bebis 2010 :)
GRATTIS moma
Majorima: Som Moma skrev så är du långt ifrån ensam med att känna som du känner, huvudsaken är att du gör vad som känns rätt för ER.
Vill du använda dig av bärsjalen, så gör det, du gör det inte "lätt för dig" iom det, utan du gör din bebbe nöjd, det är ju super bra!!!
jag är ju mamma för 3e gången, och jag känner som du i mycket...sover hon för mycke, eller för lite...ikväll har hon vart kinkig...vad har JAG gjort för fel då? Eller hennes bajs e löst, inte som vanligt, har jag spätt ut hennes ersättning för mycke, eller det är hårdare än normalt, har jag tagit för mycke pulver??
osv...
Man ÄR nojjig över saker man egentligen VET inte är något att nojja över...men man kan inte låta bli...
Jag TROR inte du är en bra mamma, jag VET det, du bryr ju dig så till den milda grad att du blir orolig och funderar en MASSA på om du gör rätt, eller inte.
Ang klenhhet kan jag bara säga...du har klarat av en graviditet och en förlossning, då ÄR man inte klen!!
Ang träff å skulle jag verkligen gilla det, saknar folk med bebbar i min krets, så kan ni ta er till gbg/hisingen så säg till vetja

)