pickaboo skrev 2010-12-08 22:36:58 följande:
Grattis alla!!!
Jag sitter också på förlossningen. Jag läckte som vatten igår under dagen och sen på kvällen slutade det.
De ville att jag skulle kolla upp det idag så nu har de kollat. De ser inget vatten i slidan, men man ska ha 50-250 mm vatten och jag har 57 så ligger rätt nära undre gränsen.
Jag som absolut inte vill ha kejsarsnitt har nu blivit lite förvarnad om att det ändå kan bli så.
Bebisens hjärtfrekvens är hög och jag känner minskade fosterrörelser.
Det blir ctg varannan timme nu i natt och sen bedömning...
Är jätterädd och orolig för vad som händer nu...
åh så spännande,men jobbigt om du måste snittas kanske. Jag e med rädd för snitt!
Hoppas bebis mår bra i varje fall

och det kommer gå jätte bra, nu har du ju massa proffig personal runt omkring dig:)
NhjärtaD skrev 2010-12-08 22:20:42 följande:
Ojjjj vad det händer mycket nu

märks att man är 3 barns mamma nu för tiden räcker inte till att sitta här som innan, men då kunde man inte göra annat, nu kan jag juh
Grattis Linasmamma & er andra som fått era små & heja er som fortf väntar....snart så!!!
Har typ glömt vad ni skrivit om...hmm....ja....jag kommer väl på det sen när jag stängt ner
Imon ska vi till BVC med lillan....hoppas det går bra
skriv nu inte för mycket så jag hinner läsa imon kväll ele nått
kram på er alla kämpare!!
ne de blir väl lite så att när man fått sin lilla så har man inte så mycket tid till sig själv el nätet,hihi!
Nu går ja bara hemma o glor hela dagarna,sonen e ju på dagis o få springa av sig där,skönt! så ja har all tid i världen,men kommer säkert inte heller hänga med så bra sen

inte i början i varje fall...då man lider av sömnbrist el nåe

lycka till på BVC:) tyckte alltid de va så skoj o gå dit o se vad william vägde osv.
Stefanie skrev 2010-12-08 22:43:22 följande:
Det märks att alla är och föder barn, tempot är lugnare i tråden än vanligt...
Hahah så sant....eller att de e många som fått sina små, inte samma tid till FL

Ska bli skoj sen när alla i tråden fått sina små! Då kommer de o handla om bajs o amning o sömnlösa nätter...jämnfört me nu, vatten, slem o flytningar,hihi!