MFJG skrev 2010-12-02 09:16:56 följande:
just det jag konfererade med min man om. det kan inte vara sperma..som slime menar du? ;)
Men sperma e ju mer rinnigt och vattningt! Har aldrig sett slemmisen, men när folk beskriver den som snor och att man kan dra ut den mellan fingrarna,de kan man ju knappast med sperma. Så de måste ju helt klart vara slemmisen på dig
Men kan slemmisen vara röd oxå eller?? eller är den bara gulgrön?
3 barns mamma84 skrev 2010-12-02 09:02:19 följande:
Godmorgon
E snö väder har kommit till danmark haha kaos
Morgon pigg jag hmm näh bara allmänt seg dag haha sitter här på soffan och äter min frkost och hostar som en galning nu har jag haft detta i 3 veckor och täpt i näsan och ja täken på förkylning

ur kommer då snittet gå måste man avboka tiden ??
Ne inte måste du avboka tiden?! Får hoppas du blir frisk fort!! Har inte hostmedicinen hjälpt något? el köpte du ingen

ÄlskarNova skrev 2010-12-02 08:42:45 följande:
hihi..igår försökte vi oss på en färdknäpp!

var ju inte det lättaste, men vi skrattade lite och fick till sist till det så att säga.
Vaknade sen vid 1.24 av en ond mage-det liksom sög tag i hela mig och de kom i 4-5min intervaller. Så jag låg från dess till ca.04 då jag minns sista tiden (04.02). Sen vaknade jag vid 07 av att värkarna var borta.
Suck..att kroppen ska luras så!

Idag är jag trött..
Men de har väl gjort ngn nytta iaf och vi får väl fortsätta med att sexa när vi kan!
Hi, hoppas de händer något då

Vill med prova färdknäpp men har verkligen noll sexlust just nu!! Men de e för ja har så himla ont mellan bena så ja knappt kan gå el sitta. Men kanske värt ett försök ändå,hehe!!
Trist när kroppen ska lura en. Ja har haft molvärk sen i måndags till o från, ibland lite kraftigare o ibland inget alls. Tänker att nu,nu kanske de e dax, men inte! Man blir verligen desperat,hi! För ja vill verklgen inte gå över tiden"
Men du...när din förlossning startar,får ni åka in till v-vik då och göra snitt här?? El vad kom ni fram till?!