Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

December Bebis 2010 :)

Ring direkt.. Han kan nog få en annan sort.

• thegoddess

Vet inte om juice kanske ger lite annorlunda urin, starkare. Ingen aning. Borde inte vara blöjorna om du haft dom länge. Men vi brukar ha libero och köpte pampars för dom hade inte vår vanliga i lokala affären. För oss så blir den full fortare och det blir fuktigt på rumpan. Får byta oftare. Sängen i morse var lite kiss fläck och det brukar aldrig vara.

Bajsar det som vanligt eller är det mer? Ju mer olika mat som äts desto ner olika bajs blir det med. Ronja har blivit lösare i magen av den vanliga maten.

Har ni salvan inityol ? Den är kanon för den sitter bättre. Väldigt kletig

• thegoddess

Jag stör mig på att det är hetsjakt på att skapa tunnaste blöjan. Visst är det ner bekvämt men tycker dom blir fulla fortare med

• thegoddess

Många svar nu,, men ett tips är att inte använda såna våt servetter. Dom innehåller nog mycket skit. Man känner ju att dom luktar parfym och sånt
    Glycerin, sodium, benzoic acid osv låter lurigt

• thegoddess

Potatis mjöl är blodstoppande har jag hört till tex sår. Så det gaggar ihop sig

• thegoddess

Jag har ingen aning med potatismjölet.. Men om du inte ser nån bättring hjälper det kanske inte. Men om du har det jämt kanske det hade vart värre utan. Hoppas du hittar nåt bra. Huden är alltid ett elände. Barn har ju känslig hud.

• thegoddess

Såg en efterlysning på fejjan om en stulen bil med hund som hette zixten eller nåt
    Uch vilka dårar

• thegoddess

Har haft 2 nätter från helvetet. Hon har vaknat 15-20 gånger. I lördags var vi i Linköping på hotell. Så mycket njöt man av den vistelsen och bilresan dit var kaos. Fick stanna hela tiden.

Är det nån som fått en svans? Ronja är mig i hasorna hela tiden. Helst 2 cm bakom. Sitta i lugnan ro och leka med grejer är ju inget att hoppas på. Ska bara resa sig upp hela tiden.

• thegoddess

Nej pappa är inte viktig här när det gäller tryggheten. Men leka ska man ha pappa till. Men unnar honom det men han tycker det är jobbigt att hon vill vara hos mig när hon är trött och vill att jag ska lägga henne. Men jag är ju där hela dagarna så inte konstigt.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)