Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

December Bebis 2010 :)

Alla har olika ämnesomsättning men kroppen behöver nåt att jobba på. Annars bränner man av musklerna. Det bästa är att äta mat i mängd av en assiett och ca var 3 e timma ska man äta och mellanmål innan man blir hungrig tom. Givetvis vara försiktig med socker.

• thegoddess

Ronja får välling morgon och kväll. Har inga planer på att ta bort det. Hon tycker det är mysigt och gott.

• thegoddess

Ronja lyckades med 20 steg i söndags. Men vanligtvis fixar hon 4-5. Så fort hon ser nåt att hålla i kastar hon sig eller rusar fram så man får verkligen vara på hugget här. Hon får aldrig gå utan art jag vet att jag kan ta emot.

• thegoddess

Det är jobbigt när dom går. Pust!! Och sen är det ju det hon vill göra heela tiden. Jag hinner inte nåt. Gåstolen funkar bara en stund.

Ronja skulle vila förut och när jag kom in och titta sov hon sittandes. Haha

• thegoddess

Jasså! Haha så sött
    Jag har väl lagt Ronja innan hon blivit så trött innan. Första gången hon somnar sittandes.

• thegoddess

Åh jag kan inte kopiera

Ronja född 22/12 -10 kl 01:59, vägde 3260g 50 cm och 35 runt huvud

• thegoddess

Om vi ska lägga till stad så bor Ronja i sätila tack för kopieringen!

• thegoddess

Hehe det ligger ett par mil från Landvetter flygplats mot Kinna/skene

• thegoddess

Sedär.. Nu är det ju sambon som kommer häriffrån. känner inte till nån kvarn. Tror säkert rickards farmor hört om Rut då. Och din farfar. Hon har alltid bott här. Skoj smeknamn. Gick hon på tå?

• thegoddess

Mammasmurfen. Å jag bodde i hisings backa till jag var 5 år först nära selma Lagerlöfs torg. Där bor mormor nu. Och sen bodde vi i kärra ett par år. Sen flyttade vi till Alingsås. Ja rävlanda brukar jag åka igenom när jag åker till Alingsås. Lygnern tycker jag är sååå kall. Men mysig badplats.

• thegoddess

Ronja var väldigt medelmåttig. Föddes på bf och hade nog medel vikt och längd.

Angeliqes leder nog vikten åt andra hållet

Har ni provat sempers fiskgratäng från 8 mån? Den luktar kaviar vilket inte finns i. Hur luktar muskot? Det finns i iaf. Ronja vägrar äta den annars älskarhon fisk. Men hon är ju nästanbakad på fisk då jag åt det väldigt ofta

• thegoddess

Jag har inget att dölja så har inget emot att gruppen är öppen

• thegoddess

Måste man skriva i rutan? Jag skickade förfrågan utan att skriva

• thegoddess

Gå in på mina grupper så finns det där om ni blivit medlem i gruppen.
    Tror dock det kommer bli att man skriver i båda nu haha

• thegoddess

Jag kan skriva från mobilen. Prova tryck uppe till höger och ändra till mina grupper. Det ska ligga där

• thegoddess

Jag älskar sushi mumma! Men sambon gillar icke. Jag köper ibland på shoppingen

• thegoddess

Ronja är gjord på fisk försöker äta det 2 ggr i veckan. När jag var gravid var det närmare 4 minst.

• thegoddess

För er som missat har det startast en forts. Tråd. Kan ej länka med mobilen bara men den ligger lite tidigare i tråden om inte nån annan kan länka

Svar på tråden December Bebis 2010 :)