Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

Lallan: GRATTIS till de super söta små liven! Verkligen gosiga!

Mamma till William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    Maria Larsson skrev 2010-12-10 19:25:54 följande:
    Haligh: Tack för ditt svar!

Jag känner inte något direkt tryck nedåt. Jag har varit väldigt förskonad mot allt under graviditeten, men det har jag i och försig tagit igen med råge på annat sätt.
    I v10 blev jag påkörd bakifrån på E6an. Bilen blev till ett dragspel då den Alkoliserade idioten utan körkort körde in i mig två gånger så att jag for över omkörningsfilen och in i mitträcket innan det tog stopp. Samma dag hade vi varit på vaginalt ultraljud, då vi var rädda för misfall (vilket nog bara var livmodern som vidgade sig) Så enda tanken jag hade i huvudet när bilen snurrade runt var att nu förlorar sambon oss båda två. Nu dör vi.
    Jag jobbade heltid fram till 25e sep då rygg och nacke sa ifrån med besked. Det blev inget mer jobb för mig, utan sjukgymnasik i varmvattensbassäng och små korta promenader.
    All vila har gjort gott och tror även bebis njutit av det. Men så lång väntan blir när man inte går till jobbet varje dag... 14 dagar kvar till BF... hoppas vara mamma innan jul, annars kan han få stanna kvar i magen till nyårs dan.
    Fy vilken historia, e ju så man blir tårögd! Vilka idioter de finns! Verkligen skönt att ni klarade er oskadda!
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-10 20:53:18 följande:
    Lallan:
    Deär olagligt att ha så söta pojkar som har där på bilden och i verkligheten fy på dig
    Stort mega grattisTungan ute

Willes mamma:
    Det kommer det kommer jag lovar dig att gå över tiden glöm det snart har du värkar och då har du din SÖTA bebis hos digHjärta

Snart har ni ALLA era små bebisar hos er dagarna går fort jag lovar ..
    Nu ligger min pojk o sover i sin vagga och ja amming jag behöver HJÄLP jag har kommit fram till att jag vill ge ett försök med honom.
    Ger också ersättning såklart NAN 1 men jag hade honom på böstet idag och han tar fint men ibland känns det
    aj aj aj men vad ska jag göra har försökt nu hmm 2 ggr och ja mjölk kommer inte
    Ska jag ge upp ??
    Fick du inte hjälp med amningen på BB?? De kollar väl så mjölken runnit till?? För o få upp din produktion så kan du ju testa med o pumpa.
    Du bestämmer ju själv om du vill ge upp eller inte....e ju så himla induviduellt vad man känner och orkar!
    Men vill du amma så ska du ju testa i varje fall!
    Hoppas de går bra!
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-10 22:09:40 följande:
    vad har hänt men älskarnova ??????
    Hon fick en liten son i onsdags den 8:e Hon skulle berätta mer sen när hon orkar

Ondar: Usch ja,varför ska killar dricka?? Fattar de inte själva hur pinsamma de är,lixom komma till förlossningen o stinka sprit?? uh ne! Oh inte kunna köra sin kvinna in till förlossnignen heller. De e ju bara för synd om dem att de typ 2 helger måste vara nyktra, med tanke på alla andra helger som är på 1 år!
    Min slutade o dricka helgen då ja va i v 38,inga protester än så länge

Stefanie: åh nobelfesten har ja totalt missat att de va i dag! Sambon o jag har suttit nu o spelar lego indiana jones på ps 3

Mina SD börjar nu bli starkare...hum kan de va värkar?? Haha känns precis som när ja väntade Willia,men blir ju skit nojig nu o nu vet ja inte alls vad det är ja känner eller inte,haha! Det trycker på som tusan. Har inte klockat dem än men de kommer ju inte jätte regelbundet om man säger så.
    kan komma flera på raken för att sen sluta upp i 10 min o sen komma 1, o hålla på lite olika!
    ja vi får se vart de slutar nånstans! e fortf inte jätte hoppfull att de skulle bli bebis innan helgen e slut!
  • Willes Mamma 08

GO morron tjejer...haha! Varit uppe ett tag dock, vaknade vid halv 5 av att de kom mer slempropp...o molvärk!
    Kunde somna om sen igen, kl 8 kom de ännu mer slem...lixom hur mycket ska man få ut egentligen??

Sambon o ja färdknäppa i går,men fick inte ens någon SD, som ja fick sist!

Däremot har jag hela tiden molvärk o tryck nerår....SD/förvärk? men de gör inte direkt ont!
    Ja blir så tokig på det här nu så ja vet inte vad................lust o ringa in till förlossnignen för en koll om ja öppnat mig något,men de skulle ja säkert inte få o sen pinsamt om man inte gjort de, för de tror ja inte!
    Kan ja inte få riktiga värkar nu...vet inte vad all denna molvärk osv ska betyda!!???

• Willes Mamma 08

Tack ni som hejjar,men känns inte så muntert just nu ÅHHH bebis kom ut innan ja sliter ut dig själv,haha!

Ondar: Hoppas,hoppas de sätter i gång i veckan så han inte har druckigt något. Fattar inte de där med alkohol o karlar,...de tycks känna sig så duktiga bara för att de typ inte tagit 1 öl på en helg,hihi! Kanske e som vi, att vi känner oss duktiga om vi tex inte köper en tröja som vi verkligen vill ha

• Willes Mamma 08

Delfi: gud så ont de ser ut o göra! Stackars dig...inte skoj o ha de så..hoppas verkligen de försvinner illa kvickt o att du ska må bra o inte ha ont längre!

Ondar: gud så sött skrivet Min bebis verkar inte heller hålla sitt kontrakt, utflyttnings datumet är i morron o den verkar inte ha några som helst planer på o flytta

• Willes Mamma 08

Ja ha....de lilla hopp som tändes e du ordentligt dött!

Här blir de då ingen bebis...alla sysmptom som tryck neråt, SD/förvärkar molvärk,slempropp är som bortblåst!

Ja nu lägger ja fan ner...orka vänta...den får f*n komma i feb om den nu så vill! Blä på bebis!
    Skyll inte på mig bara när du blir stor o du klagar på att du fyller så nära julafton...inte mitt fel!!! Inte ja som valde o inte komma ut,liiiiiiiiiiiiiiiiiite tidigare!

Har i varje fall städat som en tok i dag...fått något gjort o något annat o tänka på!

Moma: Hoppas de e på G själv vågar ja inte ens hoppas överhuvudtaget när de gäller mig själv!!

• Willes Mamma 08
    mamma smurfen skrev 2010-12-11 13:50:43 följande:
    Fii F*N...De DÄR e inte normalt.....
    Min 1a e ju K-Snittad, å min mage hade inte ett enda lite blåmärke efter ingreppet,
    Kan bara föreställa mig hur ONT de måste göra...lider med dig....

KRAM

GRATTIS till ALLA dessa BEBBAR, som "pluppar" ut till höger å vänster {#emotions_dlg.flower}Skål

Känns som att man snart sitter här ensam med mage, fast jag VET att jag inte är ensam om att ha gått över tiden....
    Men hur många e vi som gjort det? jag e ju inne på +2 idag....
    Du får strax sällskap. I morron har jag BF! Så på måndag har jag med all säkerthet gått över tiden! Men hur räknar man? jag går in i v 40+0 på måndag?? börjar man räkna då från måndag? som BF+ 1 tex??
    ja inte för att de spelar nån större roll,men ändå
  • Willes Mamma 08

Mrs helgersson:
    Så fin goding, himla trist de där med din sambo, de e lixom min mardröm att min inte ska hinna vara med när bebis kommer ut eller hinna ta foto!

Älskarnova: Jätte gullig liten kille Skönt o vara hemma o trist att de blev kejsarsnitt ändå. Men skönt de gick bra!!

Anna: Standarden om man är osäker om det är förvärkar eller värkar,som de på förlossningen kommer o säga är att ta en varm dusch och 2 panodil, går de inte över så är det värkar. Annars är det oftast förvärkar!
    Men är du orolig, ring in...Kan ju kolla upp dig!
    Lycka till i varje fall

Tycker de e så mycket lättare o råda andra än när de gäller en själv...haha!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)