December Bebis 2010 :)
Lallan: GRATTIS till de super söta små liven! Verkligen gosiga!
Lallan: GRATTIS till de super söta små liven! Verkligen gosiga!

GO morron tjejer...haha! Varit uppe ett tag dock, vaknade vid halv 5 av att de kom mer slempropp...o molvärk!
Kunde somna om sen igen, kl 8 kom de ännu mer slem...lixom hur mycket ska man få ut egentligen??
Sambon o ja färdknäppa i går,men fick inte ens någon SD, som ja fick sist!
Däremot har jag hela tiden molvärk o tryck nerår....SD/förvärk? men de gör inte direkt ont!
Ja blir så tokig på det här nu så ja vet inte vad................lust o ringa in till förlossnignen för en koll om ja öppnat mig något,men de skulle ja säkert inte få o sen pinsamt om man inte gjort de, för de tror ja inte!
Kan ja inte få riktiga värkar nu...vet inte vad all denna molvärk osv ska betyda!!???
Tack ni som hejjar,men känns inte så muntert just nu
ÅHHH bebis kom ut innan ja sliter ut dig själv,haha!
Ondar: Hoppas,hoppas de sätter i gång i veckan så han inte har druckigt något. Fattar inte de där med alkohol o karlar,...de tycks känna sig så duktiga bara för att de typ inte tagit 1 öl på en helg,hihi! Kanske e som vi, att vi känner oss duktiga om vi tex inte köper en tröja som vi verkligen vill ha ![]()
Delfi: gud så ont de ser ut o göra! Stackars dig...inte skoj o ha de så..hoppas verkligen de försvinner illa kvickt o att du ska må bra o inte ha ont längre!
Ondar: gud så sött skrivet
Min bebis verkar inte heller hålla sitt kontrakt, utflyttnings datumet är i morron o den verkar inte ha några som helst planer på o flytta ![]()
Ja ha....de lilla hopp som tändes e du ordentligt dött!
Här blir de då ingen bebis...alla sysmptom som tryck neråt, SD/förvärkar molvärk,slempropp är som bortblåst!
Ja nu lägger ja fan ner...orka vänta...den får f*n komma i feb om den nu så vill! Blä på bebis!
Skyll inte på mig bara när du blir stor o du klagar på att du fyller så nära julafton...inte mitt fel!!! Inte ja som valde o inte komma ut,liiiiiiiiiiiiiiiiiite tidigare!
Har i varje fall städat som en tok i dag...fått något gjort o något annat o tänka på!
Moma: Hoppas de e på G
själv vågar ja inte ens hoppas överhuvudtaget när de gäller mig själv!!

Mrs helgersson:
Så fin goding, himla trist de där med din sambo, de e lixom min mardröm att min inte ska hinna vara med när bebis kommer ut eller hinna ta foto!
Älskarnova: Jätte gullig liten kille
Skönt o vara hemma o trist att de blev kejsarsnitt ändå. Men skönt de gick bra!!
Anna: Standarden om man är osäker om det är förvärkar eller värkar,som de på förlossningen kommer o säga är att ta en varm dusch och 2 panodil, går de inte över så är det värkar. Annars är det oftast förvärkar!
Men är du orolig, ring in...Kan ju kolla upp dig!
Lycka till i varje fall
Tycker de e så mycket lättare o råda andra än när de gäller en själv...haha!