December Bebis 2010 :)
MFHG: Hur känner du dig?? Har du värkar??
Skulle vilja åka in på kontroll,men de e bara för att jag haft molvärk o förvärkar,men sen slutat upp...hehe skulle vilja att de pillade där nere så de kom i gång snart!
MFHG: Hur känner du dig?? Har du värkar??
Skulle vilja åka in på kontroll,men de e bara för att jag haft molvärk o förvärkar,men sen slutat upp...hehe skulle vilja att de pillade där nere så de kom i gång snart!
anna: värkar gör verkligen ont! ring in nu o be o få kolla dig, låter verkligen som om de e på G jue ![]()
Vet nån va de kan va om de sticker i pullan?? Rakt upp i pullan på vänster sida, blir galen! Rädd för o fått nån infektion??
Jaya: Ja amning e inte de lättaste. Tycker kanske din BM puschar dig lite väl hårt...varför ska du bestämma dig till i morron l! Allt kanske känns bättre när du kommit hem?! Det gör ont o amma o e ett helvete i början.. I know! Hade skit mycket problem osv, amningsnapp va min räddning + ersättning. Jag del ammade William tills han va 3 mån. Så varför skulle du inte kunna de?? E vanligare än man tror att folk delammar!
Tyvärr e ju de inom vården så negativa till allt o alla som inte kan eller vill amma!
Hoppas de löser sig för dig tjejen!
Ludi: Hur går de för dig, du måste uppdatera så fort nåe annat händer
Moma: ja galet mycket bebisar som kikar ut nu, man blir ju lixom inte såå lite avis!
Anna: Bra du ringde in o hörde med dem! Men tycker allt du borde fått komma in på koll åtminstone
Vilken vecka är du i??
BF idag och ingen bebis i sikte på långa vägar!
Ja nu e jag riktigt Deppig kan ja säga. I går fick ja 6 sms med frågan, kommer det bebis snart,ingen bebis på G än??
Skapligt trött så ja kan strypa nån! Ok de e nyfikna o snälla som bryr sig,men ja blir fan bara mer deppig när folk håller på! INTE OK!
Ska till BM i morron kl 16...länge tills dess.
Visst längtar jag efter bebis men de som gör att ja mår dåligt av att gå över tiden e att ja e så sjukt rädd för o få en stor bebis och allt med förlossningen,så som föda,spricka,sugklocka,snitt,värkar...Nu vill ja fan inte föda barn längre! Varje dag som går ju mer rädd blir jag inför hela grejen!
OCH ja vet att varje dag man går över så fettar ju ungen på sig mängder! Hur fan ska ja palla!!