December Bebis 2010 :)
Åh vad kul! Hade också velat se Britney men jag har aldrig koll på när de kommer och biljetterna tar ju slut rätt fort. Du kommer få jättekul! :)
Åh vad kul! Hade också velat se Britney men jag har aldrig koll på när de kommer och biljetterna tar ju slut rätt fort. Du kommer få jättekul! :)
Spelar ju egentligen ingen roll om hon sjunger live eller inte, bara man ser henne. De flesta låter väl ändå inget vidare när dom sjunger live :)
I morse när jag duschade lämnade jag Anton i vardagsrummet och lämnade badrumsdörren på glänt. Efter en stund hör man nån krypa i hallen och sen sitta och slå på dörren och ropa maaama maaama så det blev en snabb dusch ;). Nu vet jag att han säger mamma på riktigt :)
Klappade händerna gjorde han idag också!
Jag känner också av ägglossning mer nu, mer mensvärk då än innan mens. Första månaderna jag hade mens blev cykeln en dag kortare varje gång vilket inte gjorde nåt för den var 35 dagar men denna gången kom den dag 40 och hoppet om regelbunden mens försvann:(
Jag har också rikligare men kortare mens. Allt kommer typ dag 2
BVC idag: 10745g 74 cm, 10 mån på lördag. 1 kg upp och 1,5cm längre sen 8 mån
Nu är vi på väg till Ullared :)
När jag säger klappa händerna så gör Anton det och säger jag vinka så gör han det, så sött!
Pekar på allt gör han också:)
Anton är också bara mammig när han är sjuk. Men han har börjat rycka i och klättra på mina ben när han vill ha uppmärksamhet:).
Vi har en britax multitech och han är nöjd. Den går och ställa in bredden och även längden genom att höja nackstödet. Kan ha den framåt sen när det är dags.
Nackdelen är att man bara kan ställa in lutning när man monterar den men får man till det bra då så räcker det. Anton trivs bra i den både när han är vaken och ska sova:)
Älskarnova: vad kul! Jag hade då räknat det som att han går:)
Anton kan lätt bli lite uttråkad i vagnen nu för tiden och får han leksaker släpper han dom i marken hela tiden. Mer träning för mig som får plocka upp dom men man blir lite trött på det efter ett tag;). Tror det börjar bli dags för lille herrn att sitta i framåtvänd vagn