December Bebis 2010 :)
Vet inte varför egentligen de skriver in vikten osv?? Alla e ju så olika hur man e byggd!
Idag är jag ledig o Sambon har precis kört i väg sonen till sin morfar. Han ska sova där för första gången,(de bor 13 mil bort). E så nervös o saknar honom redan så mitt hjärta nästan blöder...lilla skrutten! Tänk om han e jätte rädd o ledsen,e inte så jätte lätt o åka o hämta direkt mitt i natten! Snyft!
Men de kommer nog gå bra" peppar,peppar". Han älskar sin morfar o han e super me Wille.
Vi ska nämligen renovera som idioter nu när ja e ledig så vi får lite gjort....ligger redan efter enligt tidsschemat,
köket kommer idag o vi har inte ens målat
. Va tvugna o slita ner all tapet o spackla o slipa o spackla o slipa som tar sån grymt lång tid. Hade vi inte behövt de hade allt varit klart nu. Ja sen e de ju miljoner andra saker som ska hinnas med. Men prio e kök o sen måla trappan, o slipa ek parketten, sen får man ta resten lite då o då!
Går ju bo där åtminstone då.
Fy de e kämpigt nu, renovera,vara gravid med foglossning,jobba nästan 100%,hinna med Wille. E helt slut i bollen! Ska bli sååååååååå underbart skönt när allt e klart o man kan njuta!
Nepp dax o åka till huset o få något gjort 

Ha de så fint så länge tjejer=)
Emelle o Ludicrous: Har ni skrivit upp er till föräldragruppen (Dec)Såg de hade hängt upp den där boken nu som man kan anmäla sig i?? Ska ni gå??
Vi ska göra ett UL den 24/8 
  o kolla kön.....ska göra de på mvc! Ser vi inget kön så har vi bokat ett 3D den 25/8,hehe dagen efter 

Men e de farligt o göra så täta UL`?????
Fick för några veckor sen moderskapsintyget från BM, (har totalt glömt bort) men skulle man skicka in de till F-kassan?? när o till vilken F-kassa??? inläsningscentralen i östersund el till sin F-kassa där man bor??
Och om man är berättigad hevandeskap, vart får man tag i sådana papper?? o ska man skicka in de tillsammans med moderskapsintyget då??
Och kan man skicka in moderskapsintyget för o sen havandeskaps??
Hahaha...ja som ni ser e ja rätt lost  

Hoppas nån klok veT???
Snyft,hänger inte riktigt med här längre bland er goa tjejer! Hinner aldrig läsa ikapp 
  Jobb o jobb o e de inte jobb så e de renovering....puh!!!
Men ser ett slut på de o då kan jag hänga på er lite bättre,hihihi 

Nu har de börjat spåra för mig tror jag.....
Jag har kommit in i den där "boa tiden" nu och vill fixa och dona med allt som har med bebis att göra....
nu har jag tvättat lite kläder och ska packa BB-väskan så jag har nå att göra....
skulle jag så skulle jag sätta ihop spjälsängen och bädda den oxå men då kommer den ju stå ivägen i flera månader juh.... Åååå så jobbigt!
kommer ju säkert packa om bb-väskan ett par gånger oxå men packa till barnet är ju lätt med sitt eget kan mna ju ändå inte packa fören de är dags.....
har putsat fönstren nu inför vintern och snart ska jag väl byta gardiner oxå tror jag.....
Oj vad tidigt ![]()
Men jag är med sugen ![]()
Jag var ensam under min andra grav, & jag kände mej jätte ensam stundtals...man läser & hör om andra som delar glädjen med sin partner & själv sitter man där ensam på kvällarna & bara vill att nån håller om en & tar på magen....
förstår dej till fullo!!!
Brukar väl gå & låsa de svängbara?`Kan juh han göra det när han använder den? ![]()
Du är sååååå duktig!!!
Jobbigt 
 & tråkigt....
Har med det jobbigt faktiskt...fast kanske på annat vis, men det är nästan så jag med känner att det  är sista gången...men så tror jag inte det blir, men är deppig över massa saker....vill bara att bebis ska komma ut nu & hoppas det blir bättre med allt & alla!!

Hej girls=)
En snabbis fråga;) Nån som vet gällande o måla med färg och vara gravid?? Vi målar med vattenbaserad på väggarna i huset...e de farligt?? ångorna m,m??
Ska även måla trappan med lackfärg...e de farligt som gravid??
nån som vet???
Hoppas ni har de bra!....kramizar så länge!
Pust 
  Snart flyttar vi...nämligen i helgen,men känns som om vi inte ens e halvfärdiga i huset! Ja,vi kommer o få ta mängder efter vi flyttat in. Huvudsaken att entreplan e klart (förutom nya dörrar o lister då,som vi får ta sen).
Så får vi spackla o måla och lägga golv,nya lister o dörrar på övervåniningen efter vi flyttat in och sist men inte minst....när orken kommer tillbaka....hehe man då e la magen i vägen så då e man väl för klumpig istället!
Känner mig osocial o utslängd från världen nu mera 
  Hinner som sagt bara jobba,jobba o renovera o renovera!
Skiten man har ska ner o sen ska den upp,haha!
Blir nog inte flytt nu på många,många,många,många år! E så trött på o flytta nu! 3:e gången på 3 år...haha!
I morron smäller de 
  Då ska vi på UL (RUL)  och idag går jag in i v 25......HÄRLIGT!!!  Hoppas vi får veta kön denna gången. E såååååå sjukt sugen nu på o köpa o beställa massa fint till bebis
Ha de så fint tjejer så länge....så hörs vi mer när jag e tillbax från allt kaos,hehe!