December Bebis 2010 :)
Välkomna och Grattis alla Nya 
  Roligt att det är så många som ska föda i dec....ja trodde typ ja skulle bli ensam,hihi!
Välkomna och Grattis alla Nya 
  Roligt att det är så många som ska föda i dec....ja trodde typ ja skulle bli ensam,hihi!
. Det enda hon inte kom åt att se ordentligt var hjärtat så hon skrev in i journalen att vi inte skulle bli kallade sent till TUL. (Vi har tul här som standard)  Men det hon lyckades se av hjärtat såg bra ut såg varken hon eller jag är oroliga över detta. 
.
vem va de som skulle till ULLARED?? Fanns de mycket fina bebis saker?
Här är länken till där man kan beställa och få en blöjhink och annat lite smått o gått!
Man tar med sig lappen till antingen babyproffsen el babyland där man får sitt paket.
http://www.babybox.se/babybox_se.asp?ID=VdUpAFoHxOJdpVVx
Men när jag väntade 1:an beställde jag ett sådant paket,men hade då ingen skrivare så jag gick bara till butiken och då fixade de det där. Samt att jag hämtade ut den tidigare än 3 mån. De kollar ju inte de lixom,frågar vilken vecka man är i 

. Jag tycker att dom har mycket bra bebisgrejer där, köpte nästan allt som behövdes till sonen där. Nu har vi ju det mesta men lite bodies, snutte, bäddset mm hamnade i korgen.  Just kläder finns inte så jättemycket men deras bodies med giraff-märket är bra kvalitet och mjuka och fina.
)
 el de måste va bebis! Låg helt stilla nyss o helt plötsligt är det som/känns det som  en puff/bubbla som spricker på höger sida...helt galet så mysigt!!! Men nu när ja känner efter så kommer de inge mer! Men underbart o få känna lite lite