Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-07-03 21:12:33 följande:
    Åh, vad härligt att ni fått känna era bebisar redan. Det har inte jag, men jag väntar på ett tecken från där inne. Ska bli kul att se om det blir en liten vilding som jag var eller en lugn typ. 

Idag var det SJUKT varmt här! Vi var tvungna att åka och storhandla och det var 36 (!) grader utomhus. I skuggan. Höll på att dö. Men inne på Maxi var det underbart trevligt och svalt. Och tur att det finns AC i bilen alltså.
    Vi köpte musslor så imorgon ska vi göra en goood middag. Lite lyx sådär!

Får se om jag tittar in sen igen, ska plocka iordning lite tvätt och sen se en film.
    Kram på er sötnosar! 
    Ät inte för många annars blir din bebis en liten mussla haha nä skoja haha då blir min bebis en cola flaska hahaha

Vi hade 32 som vi hörde på väderraporten men kunde vara mer då man svettades som fan alltså.. imorgon minst 40g jag lever ej imon hahaha jag kommer elva i vatten resten av dagen

Vi ska oxå se på film ska natta ungarna o gå ut nu när det är härligt ute nu när solen sover haha o sen mysa

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

hihi igår dansade bebisen i min mage på kvällen så JÄVLA mysigt o bara få känna

• 3 barns mamma84

Nu behöver jag er råd tjejer..
    min katt tog precis en en liten fågel fågeln lever mån när jag tittat så har den gjort illa sitt ben ja den e nog inte på plats eller jag vet inte.
    fågeln är nu i min trygga hand o tittar omkring och är lugn.
    inte rädd längre.
    Vingarna e inte ur plats det ska ja se senare men tänkte få ska jag ge den något vatten eller så ?
    sambon e inte hemma just nu utan kommer senare från affären.
    nu tittar den sig omkring bara.

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-07-04 11:26:07 följande:
    shit, nu bökar den på därinne. sparkar på urinblåsan känner jag..ajaj. får knipa igen. Haha! 
    Vad det är underbart att känna sitt pyre.
    Vad kallar ni era bäsar?  Vi har pyret som arbetsnamn här

(17+4 idag) 
    ååååååååååååååh min heter anonyma bebisen hihihi
  • 3 barns mamma84

Nu har jag 2 fåglar en ligger som kom nyss under min tröja o vilar den har precis tagit en liten flygtur men det var inte mkt då väggen kom fram men den flyger inte så bra ännu då bennet e konstig.
    NYSS kom ja för några min sen fick jag tag på en liten fågel en likadan fågel unge som jag nu håller i då den e rädd o lugn vet ej om denna kan flyga men ingen av dem e skadad så jag släpper dem ikväll när katten e inne.

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-07-04 11:50:27 följande:
    stackars små..katter kan vara bra grymma ibland. Skäller på mina katter ibland här hemma med när de har lämnat  "presenter" vid  ytterdörren.
    Jo man måste ju förstå men min katt dödar inte dem utan leker grymma lekar bara
    Fan jag vill ju hjälpa dem jag är en riktig djur vän kan inte änns döda myrer haha
    Nu ligger dom sittandes under min topp linne och har värme o ibland rör dom sig hihi (mellan brösten)
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-07-04 11:52:07 följande:
    ta hand om dem nu tills du kan släppa dem igen....
    Det ska jag göra släpper dom ikväll då det e lugnt ute.
    Tänkte låta dem va nu där dom e och ger dom vatten sen hur jag nu gör det hehe e ju ingen fågel mamma utan en mamma till människo barn (ja mina barn e apor )
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-07-04 11:58:01 följande:
    hahahahaha.......
    ja servera dem en skål så får de göra de bästa av de.... jag vet inte riktigt heller!
    *Skrattar* pippi fågel här kommer vatten o bröd mask kan jag tyvärr inte fånga men jag gör mit bästa
  • 3 barns mamma84

tog upp 1:a fågel som kom och tog ut den då den börja kvitra prata men sina vänner så jag tog fram sen o den sat på min hand o jag sat ner på gräsmattan sen kom säkert den vän flygandes fram till 1:a fågeln och flög tillbaks o kom igen o höl på sen flög 1:a fågeln iväg åååh vad glad jag blev
    nu har jag bara 2:a fågeln som sitter på min finger just nu men ville inte flyga ännu men tar ut dem med snart när den känner för det

• 3 barns mamma84
    Ginge skrev 2010-07-04 13:31:03 följande:
    du kan kontakta närmaste djurpark om lite råd. dem brukar kunna en hel del.......:)
    Jo men nu har ju 1:a fågeln flygit iväg
    Har 2:a fågeln kvar tar ut den ibland men än vill den inte ta sin väg utan nu e den här hos mig igen.
    Den tar nog sin väg när den känner att du kanske den klarar av detta.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)