Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-07-04 18:55:17 följande:
    Hemma hos mamma igen efter en tur till Öland i kanon väder.
    Är lite orolig dock då jag sen igår haft jätteont i magen till och från...Som magknip och värk.
    Bör jag kontakta min BM i morgon? Värken sitter även ner till i livmodern, men även i magen och i mellagärdet. Man oroar ju ihjäl sig och jag som va så glad över att att kännt sprattel igår, men inget efter det...Fast det är väl normalt att man inte känner regelbundet så här tidigt.
    Det är inte sammandragningar alltså, utan mer konstant värk...
    Är inte förstoppad, dålig i magen el liknande...

Hjälp...!
    Är det som molvärk och ibland känns det som om man måste andas in och ut ?
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Ejvoan skrev 2010-07-04 19:19:30 följande:
    Okej då förstår jag. Om dom väger så mycket redan då så känns det väl okej. 3000 det var mycket för att vara för tidigt född. Men det är väl också så att det har mycket med vikten att göra hur barnet mår. Då vägde ju din son ganska mycket, då kanske det inte är så mycket komplikationer så? Nej i slutändan så vet nog dom bäst och man ska nog göra rätt i att lita på dom. Man ska alltid se till sin egen hälsa också..:)
    han vägde ju bara 5810g o 62cm huvud 40cm och en stabil och frisk liten kille som hade redan huvuet upp när vi höl i honom han var redan färdigt att komma ut liksom.
    Ej deabetes häller men han mådde bra självklart en frisk kille som ville ha mat direk 120ml med ersättning av BB personalen o han ville ha mer
    Men själva ja höl på att dö på natten det var mkt allvarligt och jag e hämskt tacksam att jag fick leva.
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-07-05 08:45:29 följande:
    Uppdatering: Fem stick fick usk göra innan hon fick blod
    Säger bara VAMPYRER !! e så j*vla rädd själv hehe men än så länge har jag sluppit att ta prover .
    Hoppas allt gick bra.
    vad var det dom skulle göra ?
  • 3 barns mamma84

Lycka till ni som ska göra Rul Glad
    Själv ska sambon ringa och avboka min tid till Rul men få se vad dom säger.

• 3 barns mamma84

Det e liksom inte hela värden då jag ändå ska se bebisen och göra gulosbelastning som är i 2 timmar UUURK

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-05 13:20:27 följande:
    Varför inget RUL:(?
    Sambon ska ringa då min son fick en tid till en annan sjukhus samma dag och samma tid vilken påträffande likosm.
    Men så jag tycker det e viktigare med sonen då kan ska kolla upp bennet han går in med foten helt och det har blivit värre på några veckor bara.
    Men jag kommer troligtviss få en tid innan eller efter det tar inte så långtid tror jag.
    Få se sen vad dem sa
  • 3 barns mamma84

Linn:
    Det blir nog en liten Flicka

Jag tror på Flicka men idag kom ett namn för en kille och nu vet jag varken ut eller in Namnet är den jag fasnade för kom idag helt plötsligt utan att tänka på mig själv vad jag trodde.
    Det hände samma sak då jag väntade på amadeus och helt plötsligt utan att jag visste vad det var kom bara namnet fram från igenstans hade aldrig änns hört namnet innan.
    Det var då jag hade fått ett + på stickan med honom.
    När jag sen fick tid till Rul vissade det sig att det var en liten kille jag oxå hade i magen
    Så nu misstänker jag nog på en kille till

• 3 barns mamma84

23/7 10:15  En tid till Rul

• 3 barns mamma84

6 dagar innan jag skulle ha Rul och sonen ska till sin sjukhus nu e jag glad fick ju en tid innan och jag kan ta mig till andra sjukhuste med sonen nu oxå
    Skönt att sambon ringde.
    Fast nu kunde hon inte se om jag skulle göra Gulosbelastningen men det lär vi ju se när vi kommer dit

• 3 barns mamma84
    Babysurprise skrev 2010-07-05 13:45:28 följande:
    Hej! Kan man gå med i eran tråd?
    Har följt er ett  litet tag nu och tycker att ni verkar vara ett härligt gäng :)
    Kul att ha några att snacka med o bolla tankar med nu i väntans tider!
    Emma heter jag, är 29 år och  väntar mitt andra barn den 22a december. 
    Jag bor en bit utanför Göteborg med min sambo och dotter som fyller 2 år i augusti.
    Denna graviditeten har känts mycket mindre verklig för mig och det är först nu jag börjar inse att vi kommer att få ett barn till! Jag går in i v 17 på torsdag.
    Jag har mått superbra denna gången jämfört med sist så det är nästan så jag glömmer bort att jag är gravid.. Nu längtar jag mest efter att få komma på RUL o se hur allt står till med den lilla i magen, mycket spännande :)
    Stort varmt välkommande säger jag
    Och grattis till syskonet i magen

Då har vi samma Bf datum 22 december här med och vecka 17 på torsdag
    Väntar själv tredje barnet har en dotter född 05 och en son född 08
    Rul en ny tid fick jag idag 23/7 så nu pirrar det i hela kroppen bara 18 dagar kvar tills vi ser våran
     anonyma bebisen  igen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)