Å här sa tanten på bvc att man kan börja vid 4a mån med smakisar, ska dit på Ellies 4a mån dag för info om mat till henne*ler*
Jag står i valet å kvalet när det gäller smakisar...man KAN börja vid 4 mån, men rekomendationerna är att vänta till 6 mån, vare sig de är flaskbarn eller ammas, å jag vet inte hur jag ska göra, men lutar åt att vi väntar med smakisar tills hon blir större...vill att hon iaf ska kunna sitta i barnstolen vid bordet innan, tror de skulle kännas konstigt att mata med mat när hon inte ens klarar av att sitta utan stöd...
Gröt däremot ska vi börja med snart*ler*
Va ett tag sedan jag skrev sist, men det har vart en del att dona med här hemma.
Sedan har vi vart på soc iom anmälan skolan gjorde mot de stora killarnas pappa.
Nu har de gått snart 2 veckor sedan vi var där, å ännu har vi inte hört ett skit, förutom att vi snackades vid dagen efter vi var där....
Så sjukt att de ska ta sådan tid att komma till ett beslut för deras del...
Fabian vill fortfarande inte till pappa, å jag står bakom det, brorsan hans däremot vill dit som vanlig, å eftersom allt som hänt vart riktat mot fabian mer än honom så låter jag han vara där,
men har snackat med honom om att OM pappa gör något dumt så ska han tala om det, för vuxna FÅR inte slå, putta eller lyfta upp någon mot en vägg så de gör ont, med vilje!!