Ja denna natten var inget likt dom andra...
kl 3 inatt vaknar jag och sambon till förtvivlat skrik från lill tösen... hjärtskärande....
hon måste drömt en mardröm stackarn...tog en halv timme att lugna henne i vår säng,
när hon väl var lugn lyfte jag över henne till hennes säng igen, och vi somna om, alla tre.
Vid halv 5 var det dax igen, lillan var helt förtvivlad...hon som aldrig gråtit annat än när hon fått sina sprutor 
Denna gången tog jag upp henne, bytte blöja å gav en flaska ersättning, hon fick sova hjämte oss resten av "natten", men vakna gjorde vi alla 3 när klockan ringde halv 7....ussa, så idag e jag trött.
Vet att det inte är något att egentligen klaga över, en del av er har ju sånna här nätter jämt! Fattar verkligen inte hur ni orkar med det, men en ELOGE till er
,
Själv skulle jag bli TOKIG om jag inte fick sova!
Förutom saften igår blev det en STOR äppelpaj alá farmor, och 3 sockerkakor med äppelbitar i.
Så igår kväll åts det paj med vaniljsås...MUMS*ler*
Ellie har lärt sig att sätta sig själv nu föresten...å försöker dra sig upp till stående=)
Hon fullkomligt älskar att gå, men min rygg håller inte för några "lång promenader" på de sättet, så tur att hon har bröders som MER än gärna "går" med henne