December Bebis 2010 :)
ÄlskarNovaJag sa ju att det skulle gå bra!!
Skapligt avis på dig som troligtvis får träffa bebis jättesnart då ju
"God" morgon.
Fyyy vilken natt jag haft. Knappt kunnat sova någonting.
Ont som fan i nedre delen av ryggen och framåt morgontimamrna även mensvärk. Är helt slut idag. Nu lättar det lite dock.
Har börjat må illa med så fort jag äter så nu efter några veckor av en ok graviditet verkar jag få tillbaka all skit och nu känner jag att jag knappt orkar med det här...
Ska lämna minsta på dagis snart och sen ska jag ha frukost date med en kompis... hoppas jag känner mig lite bättre tills dess...
Behövde bara klaga av mig lite...
Hej tjejer!
Har snabbläst lite vad ni skrivit idag och i går kväll. Uppdaterar man sig inte ofta här har man ju MASSOR att läsa. KUL med en så aktiv tråd ju!!
Hemskt jobbigt för MrsT, skickar över tankar och är trots krämpor innerst inne glad att mna inte löper risk för prematur födsel... ![]()
Ang. vatten avgång och slemmis så har mitt vatten gått minuterna inna jag fått krystvärkar på förlossningen. Slempropp har aldrig gått bemärkt här, dock har jag haft riktligare flytningar de sista veckorna innan förlossninga alla tre ggr.
Både sambon och jag drömmer varje natt att lilla A är på gång. Vi vaknar och har gått igenom varsinn förlossning.
Nu börjar man verkligen inse att det är DAGS när som i pricip!
Jag tror vi känner att det är helt overkligt trots att vi har så "många" barn innan.
Vi har kommit varandra så mycket närmre bara de sista månaderna trors att vi alltid varit väldigt tighta så känns det ännu mer fint och härligt allt som är på gång nu!! Mysigt!!
Har uppdaterat bildtråden. Mitt SF m¨ått har vu växt, emn på korten syns det bara att magens form ändrats, inte växt...Är lite nojjig över fostervaten mängden. Nämde det sist hos BM, men hon sa inget om UL för att kolla. Ska nog ta upp det igen nästa ggn vi är där. Dock 2 veckor nästan tills dess...:-s
2,5 timmar känns ju inte mycket..
Undrar om man kan önska sig en drömförlossning till jul men ta ut den senare? Jag kanske ska försöka.