• Emelle

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2010-11-15 07:36:45 följande:
    Ringde praktiken nyss. Min handledare sa till mig att stanna hemma till onsdag, minst. Haha.. Heja, kan ju lika gärna skita i denna praktik.. Mår inte så jättedåligt idag, men hostar och snörvlar fortfarande och rösten, tja den är borta.
    BRA!!! Stanna hemma och kurera dig nu!!
    MrsHelgesson skrev 2010-11-15 06:30:16 följande:
    Vi ska åka in till förlossningen snart, så fort vi har packat ihop allt. Jag har haft värkar sen kl 03.00 inatt som kom var 5-6 minut. Ringde förlossningen kl 04.20 som sa att jag skulle vänta en timma eller två om det inte blev värre. Men nu har jag värkar med 2-3 minuters mellanrum plus att de känns intensivare. Så vi får se vad det leder.
    Lycka till!!! Snart har du din bebis!!
  • Emelle
    Sandragumman skrev 2010-11-15 09:39:13 följande:
    De där jävla sunderbyn! Kan inte alla jobba efter lika linjer! Nu blev jag tillsagd att fasta för ett vändningsförsök men när jag kommer till ultraljudet så säger läkaren att jag får vänta till nästa vecka och vända! Men jävla idioter!!! Där sitter jag nervös, hungrig och allt annat å så säger han så! TACK! Bara börja om å fasta nästa vecka och vara nervös på nytt! Varför i helvete sa den där andra som kokade in mig nå helt annat!!!!! ARG

I natt vaknade jag även av att de var blött i sängen! Hahaha
    Hade läkt från bröstet en massa, de var första gången denna grav första graviditeten så läckte jag läge för de började tidigt!

Happ då var de dags att börja med BH under nattetid nu oxå!
    Nämen fy vad dåligt!! Jag hade krävt ett vändningsförsök där!! Dåligt av dom, din stackare!

Jag läcker också om nätterna...Vaknar och det är blött
    Inte så jäkla fräscht!!
  • Emelle
    Sex hos oss funkar fortfarande. Jag hade ju jätteont efteråt för några månader sen men nu är det bättre igen.
    Vi tar det ju MYCKET lugnare nu annars funkar det mesta. Dock är jag inte "on top" lika mycket då jag känner mig så jävla ful då!!
    Hatar nästan min kropp nu när vi har sex och längtar massor tills vi kan vara med varandra som vanligt.
    Vi är också rätt "aktiva" annars, men nu hämmar ju faktiskt graviditeten en hel del.

Dock myser vi mer än någonsin (typ masserar, gosar, hångel (kanske det fulaste ord jag vet kramas och sover tätt tätt massor) och det ger faktiskt jättemycket nu i slutet...
  • Emelle
    ludicrous skrev 2010-11-15 11:26:49 följande:
    Haha fan va goa ni e brudar, sitter o fnissar högt här i min ensamhet åt oss klumpedunsar som ska försöka oss på sex ;D
    Bara att försöka sig på missionären.. stöter ju bara emot magen och man kan inte ens kramas. Killen skulle ju behöva vara väääldigt välutrustad,typ med en 50 cm lång, om dom ska lyckas göra nått annat än o kittla en ;D
    Om du typ ligger och han sitter på "knä" om du fattar...Funkar inte det då?? Det är ju fortfarande den där stora magen som finns men då är den ju inte i vägen och så kommer dom ju åt rätt bra med ju...
  • Emelle
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-15 11:42:03 följande:
    Jag bloggar,men de e lösen på den Så vill du ha kan jag inboxa!
    Bloggar du?? Jag vill ha ditt lösen om jag får...
    ludicrous skrev 2010-11-15 11:34:38 följande:
    Är det många här som bloggar?

Har hittat till Emelles och Moma's blogg, är det fler?
    Ja och är det någon annan som inte hittat dit så är ni nu välkomna.
    Lämna gärna någon kommentar ibland, det är så kul

http://www.metrobloggen.se/picnic
  • Emelle
    Jaya skrev 2010-11-15 11:49:53 följande:
    Åhh nej! Jag har hittat en annan vagn för superbra pris... en som jag hellre vill ha   Problemet är att vi köpte en vagn tidigt och tänkte "fasen vad vi är smarta, bra pris och så är vi färdiga med den! " Nu hittade jag en ny. Måste övertala sambon att denna är bättre, mindre (vi har små bilar) dessutom kostar den inte mer än den vi köpte, men den är nyare (snyggare), och passar MIG mer... DILEMMA!
    Vad är det för vagn nu du hittat?
    Köpte inte du en Go??
  • Emelle
    Jaya skrev 2010-11-15 11:56:39 följande:
    Nää inte retas!
    Emelle skrev 2010-11-15 11:51:44 följande:
    Vad är det för vagn nu du hittat?
    Köpte inte du en Go??
    Nej jag köpte en teutona, inget fel på den egentligen. Vi ville inte lägga för mycket pengar på vagn, så vi sa 1500:- MAX och hittade denna, mkt fin och bra pris (1000 Nu har jag fått nys om en Brio Sing 09 för 1500:- (en bekant  till en kompis har den) ...
    Jag har ju köpt en Brio Sing. Är också jättepositiv till att den tar så liten plats ihopfälld. Det var den största anledningen till att vi började titta på den!
    Sälj den du köpte först och byt, det funkar ju alltid!
  • Emelle
    ÄlskarNova skrev 2010-11-15 17:02:38 följande:
    Ludicrous: tänkte faktiskt på det...om ngn av er V-vikstjejer hade tid att träffas då? inboxa mig för mob.nummer.
    Jamen så himla roligt det vore!! JAg är på!
    Har inget bokat innan 15.00

Inboxar mitt nummer!!
  • Emelle

Alltså jag har väl inte gnällt så värst de senaste dagarna men nu i kväll. FY FAAAN vad ont jag har.
    SD bara jag går i trappan. Försökte damsuga i hallen förut...Ajajajaj!!

Känner mig dålig i magen och har ont från nedre magen som strålar ut i låren. Inte som värkar som kommer och går utan heeela tiden. FAn också.
    KOmemr ju säkert inte kunna sova en blund i natt.
    Ringde och klagade lite hos sambon som jobbar kväll. Stackarn blev nervös...jag brukar inte ringa till jobbet om det inte är allvar.

Nu tror jag (VET) inte att jag ska föda alldeles snart, men det märks väl att kroppen tränar nu. Inför vad som komma skall....*hjääälp*

Svar på tråden December Bebis 2010 :)