December Bebis 2010 :)
Igår var vi hos BM och visst, lilla fröken liggen som hon ska med huvudet neråt och har nog lagt sig tillrätta nu.
'Kanske det är samma för dig.
Lycka till.

Hej på er.
Grattis i efterskott Ondar.
Vi har haft släkten här idag och firat två av barnen som fyller år nu i veckorna.
Fullt ös mao.
Sen i em var vi en tur ut till kyrkogården och tände ljus på min farmor och farfars grav.
Igår var sambon på sin årsfest på fotbollen. Det är 6,5 mil härifrån och det var evigheter sen jag var upp så sent som jag var i går när det behagades åka hem för honom (jag hade tjej kväll men en annan fotbollsfru)
Starxt efter två var vi hemma. JAg sov till över tio idag vill jag påpeka.
Jag har börjat få fler och starkare SD men annars mår jag bra och iiiinga tecken på att vår bebis skulle vara på G. Alls. Hon lär nog ligga kvar ett bra tag till därinne!
HA en härlig LÖrdagskväll!
Vakande i natt efter ca en timmas sömn med SJUK värk i hö fot.
JAg grät så onte gjorde det. Som om jag stunkat den riktigt rejält.
JAg vart helt hypokondrisk och var säker på att jag fått en propp...
Nu på morgonen är det bättre... Men känns verkligen inte bra och jag vill helst inte stödja på foten. I natt var det en omöjlighet.
Massage, panodil, lindning och tigerbalsam hjälpte inte ett skit...
Någon som haft likadant...??
Hej.
Härligt att höra om alls krämpor...
Skönt att man inte är ensam om att tyck att det är lite olidligt nu i slutet...
Sen min bebis la sig tillrätta ligger hon stilla mycket mer. Man känner att hon knälar och bökar men inte så hysteriskt som innan.
Håll tummarna nu för att min natt blir bättre än den förra. Är galet trött nu dela efter missad sömn förra natten + att vi har kommit in i värsta "boa"stadiet sambon och jag och har rensat föråt och garderober som galningar idag. men GUD så sknt det är nu efteråt....trötta dock
Moma- Det närmar sig...´Du vet ju att jag håller tummarna för att du ska få ditt körkort!!
Jaaaa!!
Jag fick tag på en röd POP skötväska!!
Tjohoo!
Perfekt.
Nu har vi inte en endaste lite pryl kvar att skaffa!!
Och sambon fick lite färg med på vagnen, precis som han ville...jag röstade ju såklart på svart väska med...men man får ju vara lite snäll ibland! ![]()

Lycka till!!