• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • Stoce

Grattis MFJG till körkortet! Det är en sån frihet att ha det!

Jag kommer precis från en andlig vägledning som jag hade tillsammans med ett medium. Min mammas morfar August kom för att förmedla sig. Bebis mår gott och växer som den ska, graviditeten kommer flyta på lika bra som hittills sa han, och förlossningen kommer också gå bra. Han såg vatten och att jag kommer bada, och att det nog kommer räcka med lustgas. Bebis kommer vara frisk och må bra, och han visade en flicka, i exakt en sådan mössa som jag har stickat. Spännande! Han  nämnde också siffran 12 i samband med förlossningen, och mediumet frågade när jag var beräknad och det är ju den 13:e, så vi får väl se
    Han sa också att jag gjort helt rätt i att backa vad gäller svägerskan, jag ska ta hand om mig själv och bebisen. Han tycket att jag ska skratta mycket, för då skrattar också bebis och mår fint. Så det ska jag verkligen göra!

Vad tycker ni om detta? Jag har stickat de till sambons systerdotter som döps nästa lördag. Hon kommer också få ett vitt tennarmband med aprikosa kristaller i. Hoppas de uppskattar hemmapysslade saker

Nu ska jag iväg på kräftskiva med fyra tjejkompisar. Ska sitta och mysa i ett lusthus och bara ha det gott. Kommer bli underbart!

• Stoce

Var förresten hos läkaren igår, då jag fick domningar i benet igen i förrgår. De uteslöt blodpropp och diskbråck som kan ge de symtomen. Antagligen är det bebis som ligger och trycker på nerver, så jag får stå ut med att inte känna av benen ordentligt. Imorse då jag var på promenad hände det igen. Ställde mig och bakade bullar då jag kom in, och känseln kom inte tillbaka förrän jag satte mig ner, ungefär tre timmar senare. Hur ska det gå att jobba som lärare om jag inte ska kunna stå upp utan att tappa benen? Börjar ju jobba igen på måndag

• Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-08-12 14:50:51 följande:
    Några fler som ska på såndär infoträff på FK? Ni som har barn innan, är det nåt bra man får veta? 
    Känner att det där med FP och allt vad det innebär är en jäkla djungel, så lite extra info där man kan ställa frågor känns lämpligt!

Endel har fått svar på mycket endel har fortf inte fattat nått när de gått därifrån....
    MFJG skrev 2010-08-12 15:56:15 följande:
    jag tog precis mitt körkort 14.15 hade jag beviset i min hand!
    nu ska det hyras en bil =) 
    GRATTIS
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Momalicious
    NhjärtaD skrev 2010-08-12 18:16:18 följande:
    Endel har fått svar på mycket endel har fortf inte fattat nått när de gått därifrån....

Okej! Jag har iaf bokat tid för oss till nästa månad. Lika bra att få det överstökat tänker jag! Kan väl inte göra mer skada än nytta, hoppas jag.

Halsbrännan från helvetet idag! FY! 
  • Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-08-12 18:20:40 följande:
    Okej! Jag har iaf bokat tid för oss till nästa månad. Lika bra att få det överstökat tänker jag! Kan väl inte göra mer skada än nytta, hoppas jag.

Halsbrännan från helvetet idag! FY! 
    Absolut inte

aj då Obestämd
  • Karttikeya

Blääää, måste nog köpa stödstrumpor.. Mina fötter och ben blir riiktigt svullna om dagarna nu.. Spelar ingen roll om jag går mycket eller sitter stilla, ser lika illa ut ändå.. Rynkar på näsan

• Trollungarnasmamma
    Karttikeya skrev 2010-08-12 19:02:15 följande:

Blääää, måste nog köpa stödstrumpor.. Mina fötter och ben blir riiktigt svullna om dagarna nu.. Spelar ingen roll om jag går mycket eller sitter stilla, ser lika illa ut ändå.. Rynkar på näsan

Går åt det hållet med....
  • linn78

stoce: jättesöta kläder!! Önskar jag kunde sticka el virka men jag har inte tålamod till det...

• linn78

lill-fisen bara sparkar och sparkar, det går inte långa stunder utan att jag kan känna honom under dagen faktiskt. Himla mysigt men nu börjar han bli stark i benen så det känns rejält när man får en kick under revbenen....

Det är fortfarande lång tid kvar men vi har faktiskt verkliga problem ang namn. Det finns i stort sett inget namn som båda gillar. Hur ska man göra om man inte hittar något namn som båda godkänner? Dra lott är ju inte heller så kul, stackars den som förlorar och blir tvungen att gå med på ett namn som man egentligen tycker är skitfultRynkar på näsan  Några förslag på hur man kan göra om man inte är överens? Suck såna problem hade vi inte sist....

• Sandragumman
    linn78 skrev 2010-08-12 20:28:00 följande:
    lill-fisen bara sparkar och sparkar, det går inte långa stunder utan att jag kan känna honom under dagen faktiskt. Himla mysigt men nu börjar han bli stark i benen så det känns rejält när man får en kick under revbenen....

Det är fortfarande lång tid kvar men vi har faktiskt verkliga problem ang namn. Det finns i stort sett inget namn som båda gillar. Hur ska man göra om man inte hittar något namn som båda godkänner? Dra lott är ju inte heller så kul, stackars den som förlorar och blir tvungen att gå med på ett namn som man egentligen tycker är skitfultRynkar på näsan  Några förslag på hur man kan göra om man inte är överens? Suck såna problem hade vi inte sist....
    vi har samma namn problem, tjej namnet är väl ganska klart men om de blir en pojke verkar vi inte kunna komma överens.....
    Vi Har funderat på Baltazar ochrycker på axlarna båda två,  men jag känner mig lite osäker och vet inte riktigt!

Såååå jag är oxå tacksam av förslag hur man ska kunna hitta rätt halvvägs med sambon
Svar på tråden December Bebis 2010 :)