December Bebis 2010 :)
Molvärk har jag och mår illa om jag inte äter eller om jag äter för mkt mjukt, vill ha hårda knapriga grejer. typ skorpor och riskakor!
Idag på jobbet skulle jag hjälpa en boende att resa sig, använde ett gåbälte, men boende tippade bakåt så jag fick hålla emot, hände inte den boende något men det högg till i magen! Aj vad ont det gjorde! Ringde gyn och dom sa att jag skulle höra av mig om det blev värre och resten av dagen har det huggigt och gjort ont. Ringde nu ikväll men dom trodde på en sträckning, blir det inte bättre ska jag höra av mig igen..
Bröst :Jag ska också fixa brösten sen! Kosta vad det kosta vill, jag SKA!
Amning: Dottern ammade jag länge. Helammade nästan fem månader, sen började jag plugga när hon vad 7 månader så då var hon tvungen att klara sig utan mammas mjölk. Delammade dock tills hon var 9 månader ca, men då bara på natten sista tiden.. Hoppas kunna amma nästa också.
Vad mysigt det låter att prata namn och så.. Min sambo är fortfarande inte helt med på noterna, jättetråkigt.. Så vi har sagt att vi pratar inte om det förrän efter NUPP, vilket om en månad.. Känns trist att gå å låtsas som ingenting hela tiden :(