3 barns mamma84 skrev 2011-07-07 09:04:11 följande:
Herregud vad hämskt men skönt att allt gick bra !!
Jag har varit med om detta 2 ggr hmm känner mig hämsk

men detta är en övning för oss alla mammor från gud.
Jag tappade 2:a sonen från babysittern och han ramlade ca brösthöjd från mig på golvet och skreck som en GRIS herregud vad jag fick panik!! ringde 112 och ambulansen kom ca 2 min efter och allt gick bra där låg amadeus sen och sov medans dom kom och skrattade sen när han blev undersökt. dom ringde astrid lindgren och allt gick bra så vi slapp åka iväg på natten ..
När jag tappade Elias så var det 1 meter och han skreck som en GRIS han med herregud jag var så livrädd att jag skulle förlora honom jag hade nämligen blivit VARNAD innan jag lyfte honom upp att jag skulle tappa honom men jag lyssnade aldrig och gick och tappade honom iaf

där så hade jag panik han landade hansikte mot stengolvet och tappade andan men allt gick bra ringde 112 och det tog 5 sekunder och dom var på plats han blev undersökt allt såg bra ut men vi åkte ambulans iaf till sjukhuset mannen han precis hem och han åkte bakom. det blev kontroll ca 2 min och sen åkte vi hem igen allihoppa.
Men idag ojojoj vad jag än gör så lämnar jag honom på golvet.
Ja man kànner sig ju hemsk men man àr ju inte mer àn mànsklig, tànk att jag stod precis framfòr soffan ocksà men med ryggen mot. Ja det var hemskt men allt gick ju bra tack och lov. Oliver làg ocksà och skrattade och smilade nàr làkaren undersòkte honom

.
Idag helt plòtsligt kunde han sitta sjàlv, rulla fràn mage till rygg och tvàrtom(innan rullade han bara till mage) och bòrjan pà krypa. ALLT bara sà dàr idag! Lustigt hur de ter sig

.
Skickar med en biold pà nàr han sitter och leker utan problem.