December Bebis 2010 :)
Mysmamma70 skrev 2011-01-05 00:21:17 följande:
Har bytt pyjamas på lillan för fjärde gången nu - är det fler som är små mjölkfrossare och kräkmaskiner?
Rekomendation om man har HTC, IPhone o likn: Laddade ned en applikation till min HTC-mobil igår där man kan klocka amningar vilken sida och klockslag) och bajsningar/kissningar. Kanoners!
Majorima: Har du provat bärsjal? Jag lånade en bärsjal av min syster och köpte en BabyBjörn begagnad. Tyckte att bärselen var bättre - inte så varm och enklare att ta på.
Idag var Vanja till BVC-tanten igen. 4114g och 56 cm. Nästa vecka blir det första läkarbesöket.

Vägde 4372g på första läkarbesöket i onsdags. 55,5 cm. Hade krympt en cm sen sist...
Och idag vågade jag mig till affären alldeles själv. Har nån slags barn-skriker-i-butik-fobi. Men det gick bra. Köpte lite goda ostar, lite från charken och räkor. Mannen min har köpt torr cider till mig. Najs.
. Anton vägde 5105g och 56 cm förra veckan, 6 veckor gammal så det är lite skillnad på våra pojkar :). Men tror han gått upp mycket denna veckan, får se på tisdag :)
Woooho!
Matade lillfis 23.00 och hon vakande 6.45! Det har aldrig hänt förut. Tänk om det håller i sig? *hoppas, hoppas*