December Bebis 2010 :)
Kikar in läser ikapp och bjuder er på varsitt glas....med glögg, saft, fanta lemon, julmust eller vad än som er faller i smaken.
Idag firar jag att jag jobbat för sista ggn på väldigt länge!!
SKÅL TJEJER!!!

STORT grattis!!!

Vet att det kanske tagits upp förr men funderar på om det kanske är min slempropp som börjar släppa..
Mina flytningar har ändrat karaktär ibland.. Kommer som snorliknande lite ljusgrön/gula klumpar.. Dom vanliga flytningarna har i stort sett upphört helt från att behöva gå med trosskydd för att det har kommit så pass mycket förr tills nu inget alls förutom dessa snorliknande grejerna..
Har även börjat få sammandragningar/förvärkar som gör ont.. Innan har det bara stramat liksom...
Är ensam hemma, sambon jobbat kväll... så har ingen att diskutera med.. 
Ville nog bara skriva av mig lite och hoppas att nån kanske kan/vet nåt om detta...(?)
Är i vecka 35 (34+1) kan jag väl också säga..
Hoppas att alla har en trevlig lördags kväll.. själv sitter jag här ensam med hunden plus mor & fars hund som jag är hundvakt åt.. sambon jobbar som sagt kväll.. Hoppas att hundarna kan hålla sig tills han kommer hem vid 21.30 för jag orkar/klarar inte av att gå ut med bägge två samtidigt 
 Sen gillar jag inte att gå ut på kvällen när det är mörkt och man är höggravid.. man vet aldrig vad man stötter på för folk ute.. Är ju inte direkt så man kan springa i från otäcka personer just nu.. hehe..
Skit på tv är det också.. 

... skönt att höra att allt gått bra!!

Men som sagt, handlar ju bara om ett par månader, och man är ju faktiskt 2 om att vänta barn och som (antagligen) kommit fram till att skaffa barn gemensamt... Så tycker inte det är mer än rätt att karlarna också kan ställa upp med "kvinnosysslorna" denna tid