Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

December Bebis 2010 :)

Jag kan inte lägga upp bilder alls längre då min dator pajja så köpte min sambo en iPad till mig.. Och går inte att lägga upp med den :( på Facebook går det om man har appen men inte annars.. Trist!

• LillSnurr82

Passar på att lägga upp en bild på Agnes när jag har tillgång till en dator :)
  • LillSnurr82

För mig funkar det inte att få vattenstämpel Rynkar på näsan

• LillSnurr82

undrar varför det skickas ett tomt medelande från mig innan och efter jag lagt upp en bild.. ?

• LillSnurr82

haha tydligen efter varje gång jag skriver också..skumt, trycker bara en gång på posta inlägg

• LillSnurr82
    April barn skrev 2011-10-19 16:01:01 följande:
    Ja inte bara här överallt :( , hihi nej jag har inte klippt mycket alls bara det som hänger ner i ögonen, tycker det är så gulligt med det andra håret som är lite halvlångt :)
    LillSnurr82 skrev 2011-10-18 22:50:26 följande:
    Jag kan inte lägga upp bilder alls längre då min dator pajja så köpte min sambo en iPad till mig.. Och går inte att lägga upp med den :( på Facebook går det om man har appen men inte annars.. Trist!
    Men kan du inte lägga upp bilder alls på familjeliv? För jag lägger upp den i min bildmapp först och väljer vattenmärke i mitten, sen sparar jag den bilden som jag sen lägger upp här SkrattandeTack Solig
    Nej kan inte lägga upp bilder alls med ipaden :( nu är jag hos mina föräldrar dom har en vanlig dator. Men får inte in vattenmärket när jag lägger upp en bild direkt i tråden..
  • LillSnurr82

Nu har Agnes och jag sovit en timme på soffan , sååå mysigt :) Agnes gillar nog oss båda två, fast hon vill helst bli tröstad av mig om hon blir ledsen. Därimot avskyr hon min svåger ( som hon älska när hon var yngre) så fort hon ser honom så skriker hon hysteriskt, fattar inte varför. Samma sak med min andra systers kille, fast dom blev typ tillsammans nyss och han är mörkhyad i princip helt svart..så kan tänka mig att det är därför, att han ser så mycket mer anolunda ut? Men just det med min svåger, är så synd för han vill så gärna gosa med henne när vi ses och när hon var yngre så gick det jätte bra, han har tom vart barnvakt åt henne en gång när vi var bio, då skratta hon så fort hon såg honom.. Hmm ja jag hoppas det släpper snart..

• LillSnurr82

Haha att Agnes ser stor och lång ut är ju för att bilden är tagen när hon gungar fram och är liksom tagen underifrån. Hon är dock ganska lång men smal, 73cm . Hon är både kortast och smalast av mina kompisars bäbisar som är jämngamla med henne. Dock lustigt att hon ändå är så lång, jag är ju bara 156cm själv. Hon är typ lika lång nu som jag var när jag var 2 år haha.. Agnes har en helt egen ponny i den storleken som heter Ackleja "Acki" som hon fått ärva av sin kusin som växt ur ponnyn. :)

• LillSnurr82

Bättre att gå ner i vikt sakta o på ett humant sätt. Då är det lättare att hålla vikten sen. "svältbantar" man så tar kroppen det som just svält och istället för att bli smalare får man uppsväld mage ( precis som barnen i Afrika) för att kroppen tar allt man stoppar i sig som fett då i stället. Ät nyttigt , mindre portioner men ofta och gå ut och rör på er! Då håller ni sen vikten också.

• LillSnurr82

Haha är oxå cola missbrukare och avskyr vatten :) får värsta huvudvärken om jag inte får min älskade cola :) dricker inte kaffe så är nog därför. Fast när jag vänta dottern kunde jag inte dricka cola. Var såå äckligt, men så fort hon var förlöst fick min sambo springa och köpa en cola till mig på bb,, haha! Än så länge är cola gott denna gravidit. :)

• LillSnurr82

Agnes har också i dag börjat gå massa. Innan har hon bara tagit typ 3-5 steg nån gång ibland. Vi ska också köpa en ny vagn. Min syster ska ta den vi har, för vi behöver ju ändå en tvilling vagn sen. Men måste ha nån sittvagn tills dess. Tror det blir en crecent till

• LillSnurr82

persikans: Anton född 1/12 BF-16 kl 12.54 Vägde 3945g, 52cm lång, 36 cm hattmått - Halmstad Angelique77: Oliver född 3/12-10 kl 22.23. Vikt 1760gr, längd 43,5, Rom/Italien April barn: Marcus född 8/12 -10 kl 02.09. Vägde 3 560g, 55 cm lång, 36 cm hattmått - Värmland / Karlstad 2 barnsmamma84: Elias född 8/12-10 kl 11.07 Vägde 4150g, 51cm lång 35 cm huvudmått - Danmark/södraljylland LillSnurr82: Agnes född 8/12-10 kl 22.43 vägde 3530g, 49,5cm lång, 36,5cm hattmått- Östergötland/Linköping mamma smurfen: Ellie född 18/12-10 kl 7.40 Vägde 4460g, 50 cm lång 35.5 i "hattmått" thegoddess: Ronja född 22/12 -10 kl 01:59, vägde 3260g 50 cm och 35 runt huvud - Sätila Momalicious: Elliot född 26/12-10 BF-4 kl 03.46. Vägde 3510 gram, var 50 cm och 35 cm i hattmått. Bor på Orust, Västra Götaland. Suzzy: Loke född 11/1-11 kl  23.07 Vägde 3700g, 49cm lång, 35.5cm i hattmått - Västerås

• LillSnurr82

Nån kan ju fixa listan, jag kan inte göra mellanrum när jag skriver.. Jävla iPad

• LillSnurr82

Nu har jag bestämt mig, blir en rosa/svart brio sitty vagn till Agnes :) ska beställa den snart..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)