December Bebis 2010 :)
Jag har också såna kräklappar, men har bara använt dem på dagarna hittills. Men får väl börja matcha pyjamasarna också
Vad heter appen?
Majorima - njut och hoppas att det varar
Baby business fanns inte för iphone
Emelle - krya på dig!
Läste att flera av er har dålig aptit, jag är alltid jättehungrig när jag ammar, tur man går ner i vikt fast man äter dubbla portioner av allt
Jag har samsovit med alla mina fyra barn och ammat dem liggande och halvsovande, utan andningslarm.
Cornelia har nu en egen vanlig säng bredvid vår så vi har en "trippelsäng". Så när jag ammar på natten kryper jag över till hennes säng och ligger där. Nu äter hon bara ca tio minuter innan hon somnar igen så då kan jag hålla mig vaken och krypa tillbaka till min egen säng och sova där.
Men jag är ändå tillräckligt nära för att kunna smeka hennes kind och stoppa in nappen när hon sover oroligt.
Tycker det fungerar toppen!
Stefanie - jag har aldrig varit rädd. Psd minskade ju drastiskt när barnen började sova på rygg istället för mage.
När Charlie sov mellan oss hade han egen kudde och täcke och låg högst upp i sängen, medan vi flyttade ner lite så fanns det ingen möjlighet för oss att lägga kuddar eller täcken över honom.
Han hade ett mycket stort behov va närhet och sov bara i famnen tills han var fyra månader.
ÄlskarNova - du har inte funderat på bärsjal för att avlasta armen? Den kan man amma i också
Cornelia har sovit jättemycket fram till nu, när hon är 17 dagar. Nu kan hon vara vaken ett par timmar i taget, en stund på dagen och en på kvällen
Nu har vi bakat kanelbullar