Karttikeya skrev 2010-09-24 22:42:42 följande:
Haha..

Du skulle valt Simons trafikskola istället, jag tyckte jättemycket om dom där

Och vi fick Stora Holm på halkan!
Haha nja, det är mycket dyrare än Bosses och det är skitbra där! Halkan är ju jättemycket billigare men jag är inte så jättelockad av att starta dagen klockan 07.15 från kungälv

Stefanie skrev 2010-09-25 11:55:44 följande:
Usch, jag vet att det inte är någon fara, men jag kan inte låta bli att nojja. Liten är så himla stilla, igår kände jag inga sparkar, bara några vändningar. En minifjuttig liten spark fick jag nu när jag lös med sänglampan på magen.
Det har varit full fart senaste veckan, sparkat HELA TIDEN, så nu när det knappt rör sig allt känns det som att något är fel. Det brukar sparkas jättemycket när jag lägger mig ner, när jag sätter mig, när jag diskar men nu händer ingenting.
Men Liten kanske bara har en tröttdag.
Jag vet hur det känns. Haft några dagar när han kanske bara sparkat nån gång på morgonen och sedan på kvällen får jag för mig att jag inbillat mig sparken och att han inte lever, men så länge man känner dom någon gång på dagen så är det ju ingen fara. Jag försöker tänka att han ligger med ryggen utåt när det händer och att jag inte känner sparkarna helt enkelt! :) Och känner du nånting så är det ingen fara utan det är ju när inget känns på hela dagen som man ska kolla upp det!
NhjärtaD skrev 2010-09-25 14:06:34 följande:
Vart i småland?

Ljungby heter halkbanan men var den ligger vet jag inte. Kanske i Ljungby? Haha!