Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

Stoce skrev 2010-06-09 15:26:43 följande:
    Ja, det är underbart att gå och kika
    City cross blir det för oss också. Åååh, hur fick du veta vilka nya färgerna blir? Samtidigt som jag vill beställa nu och få lite billigare, så hade jag velat veta vilka färger som kommer också!
    Han hade en lista med färgerna och vi försökte få ett hum om hur de såg ut av namnet. På måndag skulle han till Emmaljunga och skulle troligtvis få med sig lite färgprover då med. 
    Vad kommer ni att köpa till vagnen och vad slutar summan på? 
    Jag skulle vilja ha citykorgen till iaf och en fotsack till sittdelen. Och ngt för bebis att mysa i korgen-en mjuklift eller? Vet inte vad som passar i en sån? 
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina
    Emelle skrev 2010-06-09 16:52:37 följande:
    Ser i bildtråden att det är många som önskar sig flickor
    Det gör jag med. Har ju en flicka innan, hon är äldst (11år) och sen fått två pojkar så nu vore det mysigt att avsluta med klänningar och små hårspännen igen ;.)
    och jag hoppas på en pojk..skulle vara roligt med en av varje. Men iofs är jag en flickmamma och skulle inte precis bli ledsen om det kom ut en flicka till. Storasyster skulle bli överlycklig över en syster. 
    Jag hoppas få se innan vad det blir för ngn "sort". Ska göra RUL i v.20 och sen TUL varannan vecka fr.v.32 och till förlossningen. Jag KAN väl bara inte missa att se vad det blir va?  
  • ÄlskarMina
    Minifer skrev 2010-06-09 17:44:13 följande:
    nix! hhaha! Hade också TUL sist och gick bara inte att missa :)
    åh så kul! Ja, man tycker ju att på iaf 5 UL att Någon BM är snäll och säger det om jag inte ser det själv vill säga. Vet att de annars är tjuriga i detta landsting me att säga. Ska göra TUL så många ggr pga Nova var tillväxthämmad pga proppar i moderkakan och jag nu står under blodförtunnande. 
    Stoce skrev 2010-06-09 18:07:09 följande:
    Aha, okej. Letade faktiskt här och hittade en tråd med den nya färgerna. Fanns en del som lät intressant, men vet inte om det är värt att vänta och "offra" pengar på. Vi kommer köpa en city cross med quadrolift till, och en fotpåse. Känns som att en citykorg är mycket att lägga pengar på då man bara använder den knappt ett halvår. Mina kompisar har kört på quadrolift och varit nöjd med det. Den kan man ju använda hela tiden, på olika sätt. Jag tror vi kommer landa på ca 7 500 kr, har inte fått det uträknat helt och hållet, men därikring. 
     Okej. Nä, om det skiljer mkt i pris skulle man kanske beställa innan. Men jag hoppas på att det finns lite -10:or kvar som de rear ut när man ska beställa vagnen. Annars får vi ta den smällen. Ska iaf ha en bäse till sen är planen och vi behåller vagnen till nästa. 
  • ÄlskarMina

Stoce: Hoppas det lugnat ner sig och jag tycker iaf att du ska åka in idag på en koll. Jag skulle inte stå ut! Kram och lycka till!

• ÄlskarMina
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-10 14:03:25 följande:
    Du o jag har ju 22 dec
    Hade du mens 18 mars kom din mens då ?
    För jag tycker det är så konstigt då jag hade min mens 10 mars
    men du..nu är du ju daterad väl? ibland stämmer inte datum efter alla "mallar" och bebisen har ju de mått den har. Så det är nog bara att gilla läget. Cool
    Om jag skulle gå efter en standardmodell efter min senaste mens skulle jag ha BF ca.5dgr tidigare än vad jag faktiskt har. Nu vet jag att jag hade sen ÄL och att jag har en 30dgrs-cykel.Ändå är bebis 2dgr yngre än vad de datumen säger. 

Jag är daterad och klar och jag nöjer mig med det. Sen får jag säkert gå över denna gången också! haha!
    (idag 14+1) 
  • ÄlskarMina

Idag slängde jag in en bild på vårt pyre i bildtråden. Har tagit en magbild och lagt i galleriet men den blir så liten och halv när jag kopierar in i tråden-så nån får gärna hjälpa mig?!

• ÄlskarMina
    TheUnknown skrev 2010-06-11 07:47:27 följande:
    Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
    KRAM!Hjärta
  • ÄlskarMina

Morn!  
    Guu vad det har regnat och blåst/blåser här! Värsta stormen idag.

Ikväll har jag en kompis med sambo och barn på middag-ska bli trevligt! Måste bara städa och handla först innan de får komma.
    Har redan varit uppe en timme för att den jäkla blåsten väckte mig..och sen är det lönlöst att försöka somna om..

Satt igår och pratade igen om "the vagn" och nu har vi bestämt oss för att köpa en ny city cross-11. Men kanske att vi köper city korgen begagnad för att få ner priset en aning. Har bestämt att ha den till nästa barn med så det är nog lika bra att köpa en ny då resonerade vi.
    Och på måndag åker mamma, Nova och jag till Ullared! kul kul!! Blir massa bebissaker då är det tänkt Baby 

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina

åh idag blev det inget ullared. Åker imorgon istället då de hade kris på jobbet så jag fick hoppa in. Blev dock informerad igår kväll så jag hade tid att vänja mig vid tanken. Lite snopet bara att inte få åka iväg. 
    Listan är låång och hoppas på mkt bebisfynd!

Tror också att jag igår kände av pyret ..kändes mkt annorlunda än mina vanliga tarmrörelser och mer långt in. Det rör runt liksom-precis som h*n snurrar runt. Idag har det varit lite mer diffust. 
    Längtar efter de där riktiga buffarna och sparkar. *myys!  

(idag v.14+5) 

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
Svar på tråden December Bebis 2010 :)