Minifer skrev 2010-06-09 17:44:13 följande:
nix! hhaha! Hade också TUL sist och gick bara inte att missa :)
åh så kul! Ja, man tycker ju att på iaf 5 UL att Någon BM är snäll och säger det om jag inte ser det själv vill säga. Vet att de annars är tjuriga i detta landsting me att säga. Ska göra TUL så många ggr pga Nova var tillväxthämmad pga proppar i moderkakan och jag nu står under blodförtunnande.
Stoce skrev 2010-06-09 18:07:09 följande:
Aha, okej. Letade faktiskt här och hittade en tråd med den nya färgerna. Fanns en del som lät intressant, men vet inte om det är värt att vänta och "offra" pengar på. Vi kommer köpa en city cross med quadrolift till, och en fotpåse. Känns som att en citykorg är mycket att lägga pengar på då man bara använder den knappt ett halvår. Mina kompisar har kört på quadrolift och varit nöjd med det. Den kan man ju använda hela tiden, på olika sätt. Jag tror vi kommer landa på ca 7 500 kr, har inte fått det uträknat helt och hållet, men därikring.
Okej. Nä, om det skiljer mkt i pris skulle man kanske beställa innan. Men jag hoppas på att det finns lite -10:or kvar som de rear ut när man ska beställa vagnen. Annars får vi ta den smällen. Ska iaf ha en bäse till sen är planen och vi behåller vagnen till nästa.