Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

haha! och här är det en obligatorisk morgonskit som gäller..sen är det ibland som det kommer en till bajs under dagen...

Ja, du Anna, vet inte vad man ska råda dig till.  Först och främst tycker jag du ringer BVC på måndag och ber om hjälp, de kanske kan slussa dig vidare om det behövs inom sjukvården. Hur länge har det hållit på nu? 
    Krams! 

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid 8/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • ÄlskarMina
    Mysmamma70 skrev 2011-08-01 22:04:38 följande:
    Cornelia sover bara 12 timmar per dygn varav ca nio på natten. Men hon sover utan att vakna och bytt nattblöja har vi inte gjort på ett halvår

Kryper era för fullt nu? Cornelia övar och övar...
    nej, vår kille är ju rätt tjock så det verkar lite svårt för honom. Men igår drog han sig framåt på golvet och i vår säng och på ett täcke på golvet tar han sig fram på lätt-en del i taget (rumpa+armar) Men snart så...
  • ÄlskarMina
    Maxi-Cosi Mobi eller Acta graco cosmic s någon som har köpt??
    Arvid är ju rätt stor och vill inte riskera att vi åker på att köpa en ny stol innan det är dags för framåtvänt.

• ÄlskarMina

alltså igår kväll var jag bara tvungen att ta ett grav-test..äter mini-pe och har tagit dom på timmen exakt men ändå är mensen sen 9dagar sen idag..Obestämd Grav-testet var ändå negativt igår och jag känner mig inte ett dugg gravid (sambon var lite ledsen ändå trots att det inte var under bebistillverkning *gull!) 

Men visst kan mensen vara oregelbunden när man äter mini-piller?  

• ÄlskarMina
    Momalicious:  Här har du en länk till lekmer.se som har stolen. Vi köpte därifrån och det tog nog 3dgr för att komma hem. Kostar 2703kr (inkl.frakt) om du slänger in rabattkoden: EdYRnJ24 när du kommer till kassan. 

http://lekmer.se/barn-och-baby/i-bilen-och-pa-resan/bilbarnstolar/maxi-cosi-mobi-bilbarnstol-9-m%C3%A5n-5-%C3%A5r-black-reflection

Är förövrigt JÄTTENÖJD med stolen! :) 
  • ÄlskarMina

Vill ni slänga in era bloggar igen? 
    Har bytt dator för en vecka sen och sen dog den förra ganska snart efter så jag har inga adresser kvar. Några av er har jag dock som Martinas, Annas och Magdas. Men ni andra får gärna slänga in dom igen! {#emotions_dlg.flower}
    och Cissi du kan gärna meddela mig om ditt användarnamn (lösen kommer jag ihåg )

• ÄlskarMina

Moma: jag vill börja läsa till USKA; tror jag. Har jobbat inom vården (psyk) länge, men som outbildad.. Alltså, det är så svårt! Vad vill jag bli? Jag vet inte om det bara är så att jag väljer det yrket för att det är lätttillgängligt (utbildningen) och det finns jobb häromkring och inte för att det är det jag vill? 
    Jag blir 27år i januari och har fortfarande inte "blivit" något, det känns så jobbigt. Allt började i fel ände då jag fick Nova som 19-åring, sen var det inte lätt att satsa allt på skolan igen.  

• ÄlskarMina

Nu skriver jag in i babyboken att Arvid går! Skrattande Vår bebis är numera en liten pojk..hihi! 
    Han ålar/kryper fram till ett ställe så han kan dra sig upp emot sen stapplar han iväg med olika resultat. Ibland går han riktigt långt/stannar till och vrider sig dit han ska men ibland blir det bara några steg och sen sitter han på rumpan. Men visst kan jag räkna det som han går eller?

• ÄlskarMina

Lillsnurr: och även vi har köpt en Maxi Cosi och är supernöjda! Valde mellan den och en Acta Cosmic Comfort. Men provade bägge i bilen och Maxi Cosin satt bäst. 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)