Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Detta vet jag inte om jag törs skriva, men jag e glad ;D Emil somnade runt 21 i sin säng, vaknade o var ledsen vid 0.30. Då fick han vatten, han e hostig o förkyld , då han blir nog torr i halsen.. Sen åt han en flaska ersättning och jag tror ta mig f-n klockan var runt 5.30!!
    Han åt den i sin säng och somnade om till klockan var tio i sju!

UNDERBAR natt!

• ludicrous

Mellan mig och min syster är det drygt 4.5 år, vi har haft superkul tillsammans!! Det var bara där runt åren när hon komupp i tonåren o jag var runt 10 som vi inte lekte så mkt men när jag sen kom ifatt lite o kom upp i tonåren själv så umgicks vi mer igen :)

• ludicrous

Yes!!! Emil vaknade inte förrän efter 5 idag!!! Alltså första gången, annars brukar han vakna runt 3. Tyvärr somnade han bara om typ 10 min, men efter en hel natts sömn så e det ok :)

• ludicrous

Tjoho :) ikväll har jag varit ute för första gången sen Emil kom, och druckit alkohol för första gången sen typ feb/mars förra året!! Vi firade en kompis som fyllt år å det var superkul :) nu ligger jag på soffan o ska sova, är lite lullig, men inte jättefull ;Dv

• ludicrous

Nu börjar det bli ohållbart här. Att inte få sova tär som helvete. Emil somnar så gott själv i sin säng 19.30-20. Han sover som en stock tills nån gång mellan 00-00.30. Då börjar han böka lite. Har vi tur äter han inte förrän efter 4, men aldrig efter 5. Från 00 o fram då tills maten är det nappinstoppningar och bökande. Han far omkring o slår i spjälor osv. Efter han ätit är det värre och han börjar hosta, snora, rossla och grymta något djävulskt. Mer än 2 h sömn i streck blir det inte.

• ludicrous

Vi har en brio go som vi är kanon nöjda med! Väger typ ingenting, framåt eller bakåt sittdel, lätt att fälla, nästa fullt liggöläge, ergonomisk. Ja den e bäst :) men vagnsucker som jag e har även jag kikat på en bugaboo, cameleon isf. Ska bara försöka hitta bra argument att köpa en..

• ludicrous

Lycka på din dag Cissi!

Jag lär typ dö idag... Somnade 23.30, vaknade 01.30,03,04.30 o sen sovit i stötar på 10-15 min efter det, o nu ska jag iväg o jobba snart.. Blääääää!!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)