December Bebis 2010 :)

Här kommer receptet till microkola som någon ville ha:
50 g smör eller margarin
1/2 dl vetemjöl
2 msk kakao
1 dl strösocker
1/2 dl ljus sirap
Alla ingridienser i en microtålig bunke.
In i micron i 20sek.
Rör om.
In i micron i ca 2min.
Rör om och häll ut på bakplåtspapper och ställ in i kylskåp så den får svalna.
För hårdare kola, längre tid i micron
Åh gud, är heeeeelt död. Både i kropp och sinne. Vi har flyttpackat hela dagen och nu ska jag sova. Ändå har vi lite kvar att packa imorgon bitti. Fy fan vad jag hatar att flytta!!!!
Grattis Jessica till din stora pojk och grattis saraklippan som snart har din bebis hos dig!
Förstår att du känner som du gör, har inte heller tid att få bebis just nu. Tror dock inte jag får än heller. Bebis är nog lika envis som jag och sambon så han kommer väl aldrig vilja komma ut. Men jag är avundsjuk, vill med ha bebis! ;)
Råkade skicka iväg lite snabbt. Nu är vi färdigflyttade. Det enda vi har kvar är att hänga upp några tavlor i vardagsrummet och koppla in surroundljudet till tv/dator. Sååå fint har vi det. Ska ta kort och visa vår lilla lägenhet när vi fått in skötbordet och spjälsängen.
Idag ska jag greja med bebiskläderna, sååå kul! :)
Wildahallon: när jag får förvärkar är dom nästan alltid regelbundna. Men man vet ju aldrig, jag skulle väl pratat med förlossningen om jag undrade, hellre en gång för mycket än en gång för lite.
Jösses vad här skrivs. Har inte fått internet än (ovanligt att Telia misslyckas med nåt) så får vara inne med mobilen
Nu har jag vikt alla bebiskläder och lagt dom i lillprinsens byrå. En låda för varje storlek. Blir helt pirrig av att dra ut lådan och se alla små kläder där som bara väntar på en bebis! :)