Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Stort grattis till saraklippan! Längtar efter bild! :)

Igår var det min och sambons 1-åriga förlovningsdag men han har jour så vi fick fixa lite mys här hemma istället! Jag gjorde en fläskfilégryta med ris och världens godaste sallad och till efterätt hade jag köpt en chokladmoussetårta. Sen hade vi tända ljus överallt och såg på film och bara mös :) himla mysigt!

• Momalicious

Ja tända ljus hör ju årstiden till tycker jag! Men hade en del mer än vanligt haha :) åååh jag är sjukt sugen på glögg!!

• Momalicious

Här skrivs det flitigt som vanligt. 
    Just nu känner jag mig deppig av nån anledning. Skriver inte så mycket därför utan läser mest.
    Tycker det är skitjobbigt att jag inte går runt och är jätteglad men det är man väl inte alltid antar jag. Önskar dock jag visste varför jag kände såhär. Men men..

Har teoriprovet nästa vecka och det känns som det kommer gå dåligt. Mest för att jag inte har lust att göra nåt mer än att sova just nu, och så är jag dessutom deppig och förkyld vilket knappast hjälper situationen. Är väl dock teoriprovet jag är minst oroad över ändå, även om jag gärna klarar det på första försöket. Uppkörningen är läskigare.

Nåja, hoppas ni andra har det bra! 

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Vi ska förmodligen ha ett "Gulliver" skötbord från IKEA inne på badrummet. Egentligen skulle vi haft Hemnes (tror jag det var) men vi insåg att det var för djupt med skötöverdelen så vi fick tänka om lite. Men det blir nog bra det :)

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag är så avundsjuk på er som bara kan gå hemma och mysa nu. Själv sitter jag på körskolan hela dagen idag, ska plugga teori och ha en körlektion. Sitter och äter sockerärtor (min nya, billiga craving ;) ) och vill bara hem och göra iordning bebisgrejer och mysa med magen och sådär.

• Momalicious

Jag har förresten en fråga. Jag jobbade som vårdbiträde fram tills april när jag blev uppsagd mer eller mindre, men när jag skickade efter arbetsgivarintyg står det att jag fortfarande är anställd? Jag har ju fortfarande inte jobbat sen april men ja.. Konstigt. Är jätteefter med fp, ska skicka in lönepapprena idag :p lär ju inte få ut båt förrän bebis är här iaf. Får skylla mig själv.

• Momalicious

Hihi ja det är det som får mig att fortsätta när jag känner för att lägga mig ner och dö haha. Hoppas det går vägen!

• Momalicious

"skönt" att jag inte är helt ensam om att vara sent ute med fp. Jag fick dom där arbetsgivarpapprena skitsnabbt (såklart, jag har ju inget jobb :p) men var så seg med att ringa fk och be om papper för mig som är arbetslös. Nu håller jag timmarna att jag kanske får lite mer än 180 kr dagen men eftersom jag vart inställd på det hela tiden så blir jag inte så värst besviken om jag inte får det.

• Momalicious

Ondar: det var typ ett papper där man skrev senaste anställning, att man söker jobb och sådär. Ring och fråga!
    Stefanie: när jag skickade in mitt moderskapsintyg på en fredag så kom papprena på tisdag, så snabbt gick det för min del!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)