• Minifer

    Någon som har bim16-19 aprill som vill följas åt!

    halloj! Hakar på här! Vet från andra aprillistor att vi är SJUKT många som har bim den 16e! Helt cräjsy, tomten får slänga ner många bebbar genom skorstenarna i år tror jag! =)

    16aprill-Emynem, Sanna 85, På Riktigt, SuzR, Mopplis, Angel89, Minifer
    17aprill-Inalo  jen76, vilms
    18aprill-Toodles, Tilja
    19aprill-Annakth

  • Minifer

    kanske skulle presentera mig lite, jag är 31 och har en son på sex månader. Jag hålelr på att utveckla dibetes typ ett och vill ha barnen tätt tätt innnan det bryter ut helt, vill har tre barn totalt om jag får. Sonen blev till på tionde försöket, nu är vi på andra försöket, mn kör med äl-stickor nu så hoppas det går lite fortare. Isch, nu har vi kommit till den där veckan då man börjar leta symptom, haha

  • Minifer
    Flikkan skrev 2010-04-09 13:20:12 följande:
     Ja men precis. :) Ja det är ju denna väntan också, hoppas och håller tummarna för er skull att det blir något :) Vaknade imorse av att det stack till långt ner i magen och var jätte kissnödig, efter toalettbesöket fick jag en väldig molande värk i magen som inte släppt än :) Plus att fruktansvärt ömma bröstvårtor har jag haft sedan en vecka tillbaka, undra om man vågar hoppas lite för sig själv kanske? :p så svårt att veta men ändå ;)
    skriv upp dig på listan vetja? :)

    När vi försökte gör sonen hade jag sååå mycket symptom varje månad, men när det väl tog sig visste jag baa att jag måste vara gravid. Därför är jag helnojig nu för minns inte vad som kändes hur, hahah
  • Minifer
    Flikkan skrev 2010-04-09 16:01:01 följande:
    Ja men precis, det skulle vi ha gjort :) En annan sak också jag undrar över på många symptomlistor står det svettningar, nu när jag bytte kläder fick jag en jätte varm känsla som drog igenom kroppen och började toksvettas under armarna =/ och jag som tog på mig deo för en timma sedan? 
    jag har lite värmevågor också, speciellt på morgonen. Flytningar har man i mängdeeeeer nr man är preggo, eller jag hade iaf, trosskydden gick åt i mängder. Men vet inte om det blev mer sådär i början direkt, det minns jag tyvärr inte =/
  • Minifer
    Emynem skrev 2010-04-09 21:29:49 följande:
    Hejsan! Undrar hur många av er som känner några symptom på den misstänkta graviditeten? Jag är super trött, har gaser, huvudvärk och har fått illamående på eftermiddagen två dagar på rad nu, gick hem från jobbet igår för att jag trodde att jag var sjuk. Men icke! När jag var gravid med min son så hade jag inga symptom alls förutom ömma bröst men det har jag inte alls nu så jag vet inte om det kan vara någonting annat. Lär väl visa sig...
    jag är gasig! Men å andra sidan åt jag böngryta igår, heheheeh
  • Minifer
    Emynem skrev 2010-04-09 22:27:27 följande:
    Angel89: Hjärnan och kroppen kan ju tyvärr spela en endel spratt men vi får hålla tummarna för att vi plussar runt den 16.e!!! Är det erat första?
    jag spionerade på din pres och måste bara säga: oooh vad du är söt/vacker! :) Ville bara säga det innan du kryper igen. Som höggravid också din skit, det var då inte jag, hahaha!
  • Minifer
    Flikkan skrev 2010-04-10 11:17:19 följande:
    Ja nu sitter man hemma hos svärföräldrarna och har världens huvudvärk, undra om man ska försöka få i sig något fika iaf? Värmesvallningarna har inte heller gett sig.. Men jag hoppas för gudsskull att det är något =) Hur går det för er andra? Kram på er.
    seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt. Bah! =( Fan att tiden kan gå såhär långsamt, det är helt vansinnigt! Jag är svullen om magen, men jag vet verkligen inte. Känns inte som det kommer bli något. Inte för att något säger emot det, men för at det var så fullständigt självklart att jag var gravid sist. Visste jag skulle plussa då. Hade fått sitta en hel dag och hålla om mina stackars boobies för att nipplarna gjorde så otroooligt ont, verkligen AJ ingen ömhet utan pain!! Nu känns nada i boobsen. Men samtidigt ammade jag ju för inte så länge sen och vet inte om det kan ha påverkat, grrr.

    Emynem: Tack, jag kände mig också som en VAL, hade gått upp 25 kilo, huvva, haha!
  • Minifer
    Smyfröken skrev 2010-04-10 15:16:25 följande:
    Hej flickor! Jag har min BIM 17 april så nu går jag och känner efter hela dagarna. Känns det inte lite annorlunda, har jag inte lite ont i magen och mår jag inte lite illa iallafall... Jösses, man blir ju galen av det här. Skulle ju helst vilja springa på toa nu och testa men jag ska hålla mig... Hur fördriver ni tiden medan ni väntar på ??? Jag har slut på ideér för tidsfördriv....
    jag bakar cupcakes! :D
  • Minifer

    jag inbillar mig att jag känner svag svag molvärk då och då, men de tkan precis lika gärna vara tarmarna. De är helt bakvänt men jag vill så jäkla gärna vara gravid att jag försöker bortförkalra alla möjliga tecken på att jag skulle vara det. Straar det därnere`? Ja då är det urinblåsan Är jag uppe och kissar två gånger på natten? Bara urinblåsan som spökar igen, uvi kanske? Svullen om magen och allmänt förstoppad? Jamen det är klart man blir svullen om magen när man är förstoppad! Oförklarligt impulsköp av vattenmelon? So what, det är ju gott! osv =) Varannan timem tror jag att jag kaaaaaaaaanske kan vara gravid, varannan timme är jag bensäker på att jag inte är det. Är så jäkla rädd att bli besviken :P

Svar på tråden Någon som har bim16-19 aprill som vill följas åt!