• Anonym (Deen)

Runka

Är det upphetsande för kvinnor/tjejer att titta på när män runkar av sig själva.

• Svar på tråden Runka
  • Bubbis10
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 10:43:30 följande:
    Vad har tönten för nick då, nästan så han gör sig förtjänt av en liten outning
    hahahaha jaa han har ju erkänt NUU.
    NUU skrev 2010-04-12 10:45:49 följande:
    det är jag, det är jag... töntigt med privata brev? ja kanske... var absolut inte meningen att du skulle ta illa upp!
    Asså jag tycker min bild säjer allt, jag blev inte gravid på egen hand. Såklart finns den en man med i bilden, å skulle jag vilja se ngn främmande runka så hade jag garanterat skrivit det.
  • Bubbis10
    NUU skrev 2010-04-12 10:58:33 följande:
    jag kan bara be om ursäkt!
    Hm, ok tack så mkt för ursäckten {#lang_emotions_smile}
  • Stårschan

Som svar på TS - nej, det ser bara fånigt ut.

Panem et circenses - eller chips och Idol?
  • Anonym (Mina)

Gillar när min sambo gör det, varför? för att jag njuter när han gör det..jag blir kåt om han är det..

• Anonym

Inte ofta men ibland så onanerar vi tillsammans, vi brukar göra så att hon liiger ned och kör med en dildo, jag står på knä melllan hennes ben,och runkar sen när jag kommer så sprutar jag över hennes fitta och mage. som sagt inte ofta men händer ibland och vi tycker det är jättemysigt...brukar även bli lite följande aktiviteter...........

• pluppfamiljen

Jag gillar det

5 barns mamma
  • Anonym (mofsan)

Inte "män" generellt - men när min alldeles egna man gör det tycker jag att det är skönt att se honom njuta! Det är väldigt sällan han får slutföra det själv bara

• Hercule

Generellt så är det mest buskiskomedi över det.

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
Svar på tråden Runka