• Anonym (Deen)

Runka

Är det upphetsande för kvinnor/tjejer att titta på när män runkar av sig själva.

• Svar på tråden Runka
  • Anonym

Nej verkligen inte, tycker det är väldigt avtändade att se en kille runka.

• Anonym

Fy fan, nej nej och åter nej. Ser skitfånigt ut.

• Anonym (Fia)
    Anonym skrev 2010-05-24 18:18:44 följande:
    Fy fan, nej nej och åter nej. Ser skitfånigt ut.
    Yep!
  • Peter37

Jag har fått frågan om jag ville runka i cam för en tjej..jag gjorde det och njöt av det..så läckert att veta att ngn tittar...
    tycker själv att det är mkt sexigt,vackert när man ser en kvinna njuta av sin mus...höra henne stöna..
    sen tycker jag att man sprutar lite hårdare och mer när ngn ser på...
    Cam visar jag gärna upp mig i...titta och njut!!

• Anonym (Fia)

Jag tror överlag att män går igång (MYCKET MER) på att se onanerande tjejer än vad tjejer gör på motsvarande män.
    På samma sätt som tjejer inte tycker att [främmande] nakna män är lika fina och upphetsande som män tycker att nakna kvinnor är.

Det är jättevanligt att killar spontant erbjuder tjejer att visa upp sig i cam. Typ "vill du se min kuk". Jag och mina väninnor har varit med om det så himla många gånger på nätet. Ingen av oss är ett dugg intresserade av att se sånt.

• Anonym
    Anonym (Fia) skrev 2010-05-24 19:15:24 följande:
    Jag tror överlag att män går igång (MYCKET MER) på att se onanerande tjejer än vad tjejer gör på motsvarande män. På samma sätt som tjejer inte tycker att [främmande] nakna män är lika fina och upphetsande som män tycker att nakna kvinnor är. Det är jättevanligt att killar spontant erbjuder tjejer att visa upp sig i cam. Typ "vill du se min kuk". Jag och mina väninnor har varit med om det så himla många gånger på nätet. Ingen av oss är ett dugg intresserade av att se sånt.
    Absolut, var ligger det sexiga med en bananformad karl som hysteriskt drar i den liksom??? Och inte fan är det någon som tycker en blottare är sexig, spelar ingen roll om runkaren är den egna gubben men sexigt är det ej.
  • Anonym (Emma)
    Anonym skrev 2010-05-24 19:26:06 följande:
    Absolut, var ligger det sexiga med en bananformad karl som hysteriskt drar i den liksom??? Och inte fan är det någon som tycker en blottare är sexig, spelar ingen roll om runkaren är den egna gubben men sexigt är det ej.
    Jag tycker sexigt och upphetsande ofta är två olika saker. Blottare är sjukt osexiga men att fantisera om att träffa en blottare kan vara väldigt upphetsande.

Njutning kan vara både sexigt och upphetsande och fantasier kan vara upphetsande men situationen i verkligheten kanske inte skulle vara det.

Män(niskor) som tillfredsställer sig själva är både sexigt och upphetsande. Sexigt och upphetsande om de är attraktiva. Enbart upphetsande om de inte är attraktiva...

Alla tycker olika.
  • Anonym (Hemlig)
    Anonym (Emma) skrev 2010-05-24 23:05:06 följande:
    Jag tycker sexigt och upphetsande ofta är två olika saker. Blottare är sjukt osexiga men att fantisera om att träffa en blottare kan vara väldigt upphetsande. Njutning kan vara både sexigt och upphetsande och fantasier kan vara upphetsande men situationen i verkligheten kanske inte skulle vara det. Män(niskor) som tillfredsställer sig själva är både sexigt och upphetsande. Sexigt och upphetsande om de är attraktiva. Enbart upphetsande om de inte är attraktiva... Alla tycker olika.
    Intressant tanke....
  • Anonym (Runkare)
    Anonym skrev 2010-04-21 17:07:29 följande:
    min med..tråkmåns...
    Ni skulle vara gift med mig jag skulle gärna runkat när hon tittade på om min kvinna bad mig. Hennes största intrsse vill jag skall vara att se sperman komma.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2010-04-11 23:47:41 följande:
    Japp, det är det som gör mig mest kåt i hela världen!! Nästan det enda jag porrsurfar efter och jag har övertalat alla mina killar genom tiderna att ha det som ett stående inslag i vårt sexliv.
    Om jag var din kille skulle det vara lätt att övertala mig, jag tror många killar tycker om att visa upp det mest privata för kvinnor. Jag tror inte det finns något mer privat för en kille än när han runkar jo att se när han sprutar.
Svar på tråden Runka