• Anonym (Deen)

Runka

Är det upphetsande för kvinnor/tjejer att titta på när män runkar av sig själva.

• Svar på tråden Runka
  • Kille002

Min dröm är att en främmande kvinna frågar mig om jag vill runka för henne.

• Freijah

Jag kan tycka att det är upphetsande att se min partner runka, dock är det inte så mkt runkandet i sig, utan att han trivs med sin kropp och njuter av den.

• Anonym (Runkare)
    Anonym skrev 2010-04-15 13:13:41 följande:
    Får jag låna tråden lite och ställa en fråga? Ni killar som vill att tjejer ska se på, varför? Vad är drömscenariet liksom? t.ex NUU? Vad hoppas du på?
    Jag vet inte varför men älskar kvinnor som vill se män runka helst hela vägen och helst skall de vara påklädda.
  • Anonym (Wetter)

Min erfarenhet är att kvinnor gärna vill se mannen runka, men det kanske kan ta emot att be om det... En tidigare flickvän bad mig göra det och blev väldigt upphestad när jag sprutade på mig själv.

• Anonym (jag)

oh ja
    och helst skall jag bara råka se det

• Anonym (jag)

ha, ha, om du talar om vart du brukar visa upp dig så kan jag råka gå i där någon gång

• Anonym (Pullmaja)

Ja jag gillar när min sambo runkar, det är dels ett tecken på att han är avslappnad och som ngn skrev, tillfreds med sin kropp och sina behov.
    Jag onanerar flera ggr i veckan och gör det både i ensamhet och när min sambo är runt om.

LOVE Orgasm!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_heart}

• Vildhussen9
    Anonym (Pullmaja) skrev 2010-05-24 16:21:07 följande:
    Ja jag gillar när min sambo runkar, det är dels ett tecken på att han är avslappnad och som ngn skrev, tillfreds med sin kropp och sina behov.Jag onanerar flera ggr i veckan och gör det både i ensamhet och när min sambo är runt om.LOVE Orgasm!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    skulle du kunna njuta av att se någon annan runka?
  • Anonym (maria)

det är grymt upphettsande att se män som wankar sig...
    lika mkt som det är upphettsande för män att se en kvinna som pillar på sig skulle jag tro...

Svar på tråden Runka